Jab napecanje!

Dugo me nije bilo na blogu pošto sam ljena pizda bez puno slobodnog vremena . Kako na blogu tako i u ribolovu nažalost . uglavnom ove godine idem samo po natjecanjima i ne stignem na pošteno pecanje .
Pa krenimo kronološkim redom od zadnjeg posta .
Imali smo kolo Rapala lige iz čamaca na Jegenišu i bili 5. ali to spada pod iduči tekst gdje ču pokušati opisati cjelogodišnju ligu . Bili smo 5. što nije bilo ni dobro niti tako loše .
Potlem sam nastupio na feeder/šteka/bolognese kupu za članove ršu Udica . Jebešmi sve , mislio sam da više nikad neču natači crva ili glistu na udicu ali … Misao je kurva ! Jedno ribolovno palamuđenje obilno zavijeno u alkoholne pare je iz mene izasralo da ču nastupit i poderat konkurenciju , jebiga , sad više nema natrag . Pecao sam sa Garbolinovim pickerom , a hranio iz ruke . Očekivao sam u ove jesenje dane koju debelu mrenu ili nešto al prc milojka , sa dvije mrenice i dva klena osvajam 3. mjesto i zadovoljan ne moram se ponižavati sa hranom i crvima do iduče godine kad bi pred isto natjecanje mogo opet lanit neku glupost .

Blinkeraši P.Podgajci 2019
Iduče je natjecanje u Podgajcima na Staroj Dravi . Tamo nikad nisam uspio biti bolji od 4. mjesta pa sam posebno nabrijan . Uspio sam se sparkirati na 3. mjesto od desnog čoška koje mi je poprilično drago i ubrzo uloviti ribu na tailguner s vormicom pošto je trava vrlo plitko i ništa drugo ne prolazi osim weedles igrački . Decki pored mene gube par riba pa je red da i Tomislav spuši jednu . Imam griz na čambinsku smrt ali avaj . Štap mi je bio pod 90 stupnjeva na vodu i sa metar i osamdeset nije više bilo kontre kako spada pa pušim i ja jednu vrlo solidnu i vjerovatno medalju . Do samog kraja sam oko trečeg mjesta ali se na kraju situacija pogoršava pa završavam kao 6. medju 50tak ljudi što isto nije loše . Za nagradu dobivam majicu i neke picaboce koje djelim manje sretnima oko sebe pošto sam jebeni filantrop !

Društveno natjecanje RŠU UDICA 2019.
Društveno natjecanje RŠU Udica Donji Miholjac . Najdraže natjecanje oduvjek ! Zadnje tri godine ne uspjevam se ugurati u medalju niti upisati svoje ime na prelazni pehar da budem bitan kao i moji drugovi Job i Puljić . Stara Drava je ove godine se pokazala kao nevjerovatno teška voda . U dva natjecanja prije ovog se ulovilo samo 5 mjerskih riba za razliku od prošlih godina , znao sam da če bit kilavo sa štukom pa se spremam i za smuđa kao i prošle godine kad sam doguro tek do 4. mjesta sa ribom od 56 cm . Ujutro se ništa ne dešava osim što sam imo trkac po repu classic shada od štukira oko 2tak centi pa prelazim na preku stanu , magla je gusta i vrijeme je savršeno ali ribe ne grizu vjerovatn što ih nema glede jebene stoke što kuči nosi svaku ribicu ispod mjere koju ulovi al o tom – po tom!
Parkiram se pored Drageca i ubrzo vidim sumnjivo kretanje lopoča , prvi prolaz isperd istog i tailgunnr na wormici je spakovan do đige , a štuka je spakovana u meredov . Zbog visoke obale sam kliznuo po rosnoj travici do vode pa mi je dupe skroz mokro . Vjetar nimalo ne pomaže , molim boga mokrog dupeta da ne dobijem privjeske na šupku i ovaj put !
Mjerimo štuku na 950tak grama i odmah se vračam natrag do ribolovnog doma . Jobu je jedna spala na moju žabu i to je uglavnom sve od događanja do polovine natjecanja kad je Job donio štuku od 1200 grama na vagu . Pošto smo jedini ulovili ribe , a ja sam imao jedan hell u đepu , naručujemo po votku i sipamo hell preko nje da nazdravimo ribama što su odabrale stisnuti baš nama takvim ljepim i pametnima ! Do kraja natjecanja je dosadnjikavo pa bacam malu glavinjaru od 10 grama na pol Stare Drave nebili isprovocirao kakvog smuđa ali bez uspjeha , pred sam kraj mi štuka kupi glavinjaru doslovno pod nogama i odmah otpada . Jebiga , ope sam spušio prvo mjesto .
Cjelo natjecanje sam podjebavo Čoleta da je srečković več par godina i da ne sumnjam da če mu se nešto več samoubit na udicu do kraja ali se to nije desilo . kako smo Job i ja jedini sa ulovima najmlađi natjecatelj je izvlačio dvije karte čiji zbroj je davao redno mjesto natjecatelja te nagradu za treče mjesto . Nas dvojica smo ionako bili prva dva broja a su svi osim zadnjeg u igri za nagradu . Jebatga , mali Hrc je izvuko Čoleta koji je ipak ispo vrhunski srele !

Poredak je
1.Hrvoje Job – štuka 1200 gr
2.Tomislav Šimunović – štuka 950 gr
3.Tihomir Čosić – žirov kralj i bundevin as
Poslje natjecanja smo mrknuli čevape i popili par pivica lažuči o ribolovnim uspjesima i veličini kita !

Memorijal Jelčić/Bartolović 2019.
Da ne bude koji vikend slučajno slobodan za druženje sa familijom i odmor su se potrudili dečki iz Retfale . Tradicionalni memorijal Jelčić/Bartolović nikad ne propuštam ako ikako mogu , ne zbog ribolova nego zbog dobrih dečkiju iz Retfale (dobri su makar su Osiječani ) .
Ove godine natjecanje nije na Erdutskom dunavcu koji je ubijen krivolovom do temelja nego na Staroj Dravi Sarvaš koju ja mješam sa barom na Belom Brdu …
Ponio sam UL štap pošto navodno ima sitnijeg bolena i štap za štuku . Udaramo po pelinkovcima rano od jutra ko da nema sutra pa polako idemo na vodu .

Usput stajemo u trgovini kupit piva i mrčemo još po dupli gorki da put od 500 m bude ugodniji . Polupijan stajem na neko mjesto i malo bacakam leptir 3 i rapalu 7 nebili zajebo kakvu štukicu i onda odnosim pribor za štuku u auto pa krečem u UL avanturu .

Awarunu 2 incha samo nešto nježno pipka bez pravog griza , a 1,5 inch ne mogu dobaciti dovoljno daleko gdje imam grizove . Pokušavam i sa malom smith zaricom od 3,5 cm ali samo vidim virove iza nje bez realizacije . Sjetio sam se nešto onih pederica iz vž koji bolene love na male mepsove pa turam panther martina 00 sa 2 gr olova u tjelu i imam prvi griz i ribu . Da ribu , bolen od 10 cm majkumu jebem . Kontam ajd ima i generacija iznad te od bar 25 cm da se igramo ali kita . Domači su na male bolene mislili baš na te male i drugih nema u vodi .
Svako malo se derem Teeetaaa , pošto je Denisova stara bila sudac da vagne ribicu od par grama . Onaj čelavi Kićo iz Osijeka bez zuba ( sad ga opet ima čudom dentalne medicine ) dolazi do mene i na kraju me stiže pa obojica imamo po deset ribica i 2 promila alkoola u krvi .
Pobjednikci natjecanja su bili tata i sin Fodor ,a treči je bio Tihoš Ruženić iz Podgajaca .

Mini Liga ZŠRU Donji Miholjac Finale
Treče i zadnje kolo Mini Lige ZŠRU Donji Miholjac se održavalo na Dravi kod D.Miholjca i bilo je podjeljeno u dva sektora . Sektor a je bio ispod mosta ,a sektor b u šučurici . Pujić i ja oba znamo teren i ne sumnjam da čemo solidno proči na natjecanju . Nosim dva štapa i ciljana puplika je sve što pliva , a kako smo uboli broj jedan prvi izlazimo na stazu i biram si mjesto koje poznam ko svoj đep , puno granja , panjeva i vrlo izgledno za dernut dobrog smuđa ili štuku .
Prvo prepipavam dno sa twisterom i sajlicom pa brzo prelazim na weedles mod i čačkam oko svake grane za koju znam bez nekog večeg događanja . Na lakši štap sam montirao čeburašku i mali grass minnow od 3 incha te imam prvi griz i prvog debelog bandara ,a ubrzo i jednog bolena p ih odlazim izmjeriti . bandar oko 30 ,a bolen 2 cm prekratak nažalost . avakih par zabaca se prešaltavam na drui štap za slučaj da su smuđevi u ophodnji . Imam dva nerealizirana udarca na malu gumu pa još jedan bandar završava u čuvarici . Pizduni nisu u večem jatu nego se tu i tamo prošetaju iz potopljenog drveta prema meni . Dolaskom sumraka stavljam veče varke i ciljam dvije klade podalje od obale sa jika rigom . Prebacim kladu i kad ju napipam polako prevučem gumu preko nje i imam dva griza u propadanju ali oba bez realizacije . Velika daljina i nezgodna struja vode mi baš i nisu prijatelji u ovakvom ribolovu ,a drugačije nažalost ne mogu . Do kraja sam ostao na te dvije ribe te sam treči u sektoru i četvrti sveukupno na kraju kola .

Finalni poredak je :
1.Đurađ 1 Sv. Đurađ (Habjanović-Ruženić)
2.Udica 1 D.Miholjac (Romšić-Greganić)
3.Šaran 3 P.Podgajci (Mihaljević-Šorman)
Ovo je bilo vrlo ljepo natjecanje koje moramo malko doraditi za iduču godinu , ljudi su se kvalitetno podružili i nadam se naučili nešto novo . Uglavnom definitivno nešto što ima potencijala za iduče godine .

Zmajevac Kup Baranje 2019.
Vikend poslje ovog smo gađali hočemo li naDunavo u Zmajevac ili u Đakovo na Jošavu . Jebiga Dunav je Dunav pa odlazimo u Zmajevac što če se kasnije pokazati kao kardinalna greška . Iz Mioljačkog kraja se nalazi nas oko 5 autiju punih pristalih mladića koji bazde po jeftinom alkoholu i cigaretama da poharamo sve ribe u mutno dunavo . Stajemo na benzi u Belom te kupujemo cigare i dodajemo si flajku sa nekom nelošom rakijom .
Nakon malo drndanja po zmajevačkom bentu skrečemo sa istog na blatnjav put koji vodi do Sunjok čarde . Kiša je noč prije ljepo natopila zemlju pa južnokorejski terenac ide po blatu ko ja kad se kasno vračam iz grada , stižemo među prvima pred čardu ali več nemamo gdje parkirati … Sparkali smo auto u obližnju kaljužu i navukli kabanice te uzeli štapove . Ja sam poneo samo UL skrimjana jerbo sam se napalio na bandare u kanalu i možda kojeg bucova ili jeza u Dunavu . Pred čardom je grozota , brda ljudi koji se škuljaju po ostatcima trave i padaju u blato . zemlja okolo izgleda kao da ju je prerovalo nemalo krdo divljih svinja , a auti još dolaze … Na kraju se prijavilo oko 160 ljudi , a ja i čelavi Kićo iz Osijeka smo rješili dva jelena i zauzeli pozicije pored potopljenih drva u preplitkom kanalu koji više izgleda kao kaljuža za svinje nego voda gdje se da ulovit kakva riba .
Prvih 20 minuta se ništa nije dešavalo osim što je jedan dabar pokušao izroniti točno ispod mog drveta , pošprico me od glave do pete te mi skoro natjero govance da zaprlja gače od straha . Tolko iznenadno izrone pa naprave nevjerovatnu buku da je to čudo ! Odlučujemo se preseliti negdje oko ušča na dunav ali tamo je gužva pa nastavljamo dalje … Svugdje je jebena gužva i uopče mi se više ne peca nego bi doma na kauču rađe uživo tračeči život pred hrt-ovim sranjima . Kako smo sreli momčiće iz Đakova , ostajemo malo seruckati o ribolovu i drogama sa njima pa se vračamo na početnu poziciju i naručujemo po pivu iscrpljeni od prčenja kroz blato . Malo sračkamo o varkama i pijuckamo pivo te slušamo priče od gerijatrije te kako se bliži kraj natjecanja kontam da če nas vrlo teško 160 ljudi moči sjesti ispod natstrešnice sa tri stola i jesti ko ljudi ,a meso za grah koji je za ručak se još reže mjesto da se kuha . Očigledno odustajemo od ručka te da nejdemo gladni doma pokušavam organizirati kakvo pečenje u Miholjcu ali bezuspješno . Mjesto tanjur supe i kurac u dupe če biti samo kurac u dupe !
Natjecanje je završilo i ulovljeno je četiri ribe te su podjeljene nagrade za sve sudionike . Umjesto Bearkley varki smo dobili šrot od kire koji je stojo neprodan godinama u žabici i kalendar za nagodinu ! Nagrade za prva mjesta su bili jeftini bearkly štapovi i iskreno niti klopa niti nagrade nisu opravdavali kotizaciju . Katastrofa jebena od organizacije ! Sumnjam da ču pohdit to natjecanje u budučnosti .