2nd BLACK Devils TROUT CUP

2nd BLACK Devils TROUT CUP se održavao na Dravskom kanalu Šemovac 11.4. godine gospodnje 2021. Prvotno smo trebali iči na Bassijadu br.3 u Osijek koja je ope glede covida19 otkazana pa smo zajedno sa osiječkom ekipom završili u VŽ na pastrvama kojima nitko nije vičan ! Meni i Puljiću je to drugo natjecanje glede pjegavih , ni jedno ne očekujemo nikakav plasman glede svih reprezentativaca koji se tamo skupe nego idemo glede druženja te bocnut pokoju ribu koju kod nas ne bi mogli . Krečemo oko 4 ujutro pa dočekujemo Osječane koji su i ovaj put poveli Kiću sa novim zubom sa sobom , mislim da ga više nečemo zaboravljati . Zima mi je od jutra , ja pojačavam grijanje ,a Puljić ga smanjuje . Oko 7h smo prošli Šemovac i polako ulazimo u Varaždin kad u napadu inteligencije počinjem vjerovati GPS-u pa se vračamo koji kilomer do dotičnog sela po kojem je i kanal gdje je tekma nazvan . Standardno vesela ekipa Varaždinaca je več na poziciji , pelinkovac isto . Vjetar brije ko lud več rano ujutro i više nisam siguran jeli mi vrućo od pelina ili nečeg drugog . Popio sam i pivu za svaki slučaj ! Nakon solidnog doručka rješavamo kotizaciju uz koji se dobije simpatičan paketić varki i stroft najlona te maska sa ribolovnim motivom glede epidemiološke situacije . Zbog iste situacije smo podjeljeni u dva sektora ,a mene zapada sektor B koji je donekle ugodniji od sektora A gdje su se nasrali svi trout profići . Roštilj me pomazio , izlasci na stazu su mi 18 – 19 – 1 – 2 , poprilično sam zadovoljan pošto imam dvije gare priliku za dobar rezultat . Nažalost je riba puštena dan kasnije pa je ostala sabijena na početku sektora A i iza kraja sektora B u kojem počinjemo tekmu .

Gara prva izlazim 18sti tj. predzadnji . Prebrojo sam svih 40 boxova i samo u prvih 10 sam vidjeo ribe tako da nemam nikakvih očekivanja niti za prvu ,a pogotovu za drugu garu, vjetar brije ko nespašen , pere me temperatura i nekako mi nije do ribolova niti malo . Izlazim predzadnji i očekivano me zapada najbliži box do ribe ,a to je 18najsti , pomičem se još dva boxa nizvodno gdje je nekakva cjev koja se uljeva u kanal , kontam da bi se tamo riba mogla zadržati ako i naleti uopče . nakon 5 minuta čekanja početka natjecanja leđica me več odkidaju glede stajanja na kosini kanala i vidim da če 4 x 45 min biti cjeli horror od ribolova . Za divno čudo par sekundi prije početka ulječe mi 10tak friško poribljenih kalifa pred noge i u 5 zabaca vadim tri komada , a ostale odlaze nizvodno . Iduče 42 minute nisam vidjeo ni ribe niti se itko maknuo sa prvih mjesta da uletim bliže žiži . Dobivam još jednu pred kraj gare na kotrljanje gume uz nizvodnu obalu koja je u sjeni gdje ne vidim ribe niti gumu uopče .
Gara br 1 imam 4 ribe i završavam kao 6. što mi je iznad svakog očekivanja .

Gara druga . Pun poleta glede prve gare i informacija da se u sektoru A lovi na doslovno prvih 4 boxa , a mogu oba puta birati u koji ču prvi ili drugi , trebam se uglavnom upisati i ne saugnuti maximalan broj negativnih bodova . Izlazim zadnji i bauljam po preostalih 22 boxa gdje se ponegdje vidi poneka riba koja je u žurnom prolazu . Svaka je na pad Bearkley pinch tail worma par metara od nje samo još više dala gasa . Vidim da od ribolova na viđeno ništa pa se stacioniram na jednom mjestu koje ima dubljak i neku malu kladicu na dnu , stavljam glavu od 2 grama i polako ju kotrljam po dnou sa pokojim laganim odizanjem . Nakon par minuta je taktika urodila plodom i pastva mi jebiga otpada taman pred meredovom . Jebem ti sreču i nesreču i jebo sebe što ne poveže Knapek jig udicu sa extra dugim lukom sa koje ribe rjetko spadaju . Vežem Knapek blank jig udicu , tutam copper kuglicu od 1 gram i ponovo pinch tail worm u boji kišne gliste gore . Ako mi se išta gadi oko ribolova pastrva na varke onda su to razni smradovi guma koje ne mogu isprati sa ruku niti izvjetriti iz mog raskošnog njušnog organa . Negdje 10tak min prije kraja runde idem podiči gumu malko gore da preskočim panj na dnu , a riba mi ravna štap sa vodom , novi Shimano Vanford 2000 nije stigo ni zacvilit prije nego je Flagman Sherman 0,14 puko ko paučina . Vidim ribu kako se nabila u preku obalu , debelo preko 50+ , jebiga , nebi išla na taj pribor niti nakon 5 minuta van pa mi je nekako i manje žao . Uvjeren da radim pravu stvar usprkos nevjerovatnim bolovima u leđima i nogama i dalje lagano kotrljam u nadi da če jedna mala donesti kupon do kraja gare . Nada je kurva , al meni nije bila spas . Nisam uspio bocnut ništa do kraja gare i ovu rundu pušim maksimalan broj negativnih bodova , jebiga !

Pješačimo Deki i ja polako taj kilometar dva do A sektora i lažemo se o ribama koje smo nalovili , usput srečemo Puljića koji kud je zaboravio kapu po ovom vjetru tud mi otima i naočale koje je isto zaboravio pa nastavljamo dalje . Iz auta vadim druge polaroide koje su tamnije i dost slabije vidim nego sa prvima al šta je tu je . Soki me suput pila za prva dva izlaska bez da mu je imalo žao što sam izašao dva puta zadnji i predzadnji , al nije mi ni žao , znam da je jače od njega kad mu je jezik brži od pameti + mama me učila da stariji nisu nužno u pravu ali bi bio red da ih se poštuje .

Gara 3. izlazim prvi i biram box broj 2 koji je isto dobar kao i broj 3 , brdo ribe ispred koje je pol bilo na udici ali grizu ko sumanute i dalje . Soki je stao na 3ku u neznanju da je mogo stat i na jedinicu koja je punooo lošija od ova dva , nažalost . Uglavnom sam ulovio 20 riba u 45 minuta , nakon svake dvije ribe ili mi je pukao silk u kontri ili sam ga sam otkinuo pa ponovo prevezao udicu . Svaka pastrva bi mi se rolala u meredovu i upetljala jig u gumeni flagman podmetac koji je inace odlican za sve situacije osim ove , tu bi se silk ostetio i jebiga . Pred menom je konstantno riba koja ima mog honney worma bele boje u kutu usana , pala je pred kraj gare pa joj vadim obje varke iz usta i ponovo prevezujem udicu ,a kako je min do kraja nemam vremena montirat glavu na udicu pa stavljam Libra crva bez otežanja i šlajsam ga po površini ko zaru , griz i ope puče silk … Tu se Kuzmiću več poprilično štucalo pošto sam na njegov savjet namoto 0,14 mjesto 0,16 . Garu završavam sa 2 negativna boda , Soki me nabio za dvije ribe !

Gara 4. Deki me nagovara na njegov meredov , a ja sam tolko lako nagovorljiv da je sreča da nisam žensko ! Doduše kratim ga sa 3 metra na dva i počinjemo . Senčar izlazi prvi pa bira 3. box ,a ja opet idem u drugi , vratijo se šime di je bija i sve mu je jasnije nego prije sat vremena . Pokušavam stati više ljevo gdje ču bolje vidjeti kad riba uzme varku u usta glede pravovremene kontre ali avaj , kamenčina je na kojoj ne mogu stajati sa mojom kljakavom ljevom nogom , a bogami ne mogu više stajati niti na poluravnom . U jednom trenu sam bio opasno da se spičkam u vodu kolko sam visok i debel ali nasreču nisam nasmijao sveprisutno pučanstvo . I dalje mi svaka druga pastrva upetlja jig u ovaj put mrežu sitnog oka . Svaku treču ribu prevezujem jigove , a žurba nije prijatelj spretnosti ! Kičma mi polako otkazuje svaku poslušnost , temperatura ni malo ne pomaže također . U 45 minuta sam stigao oko 20tak puta tutnuti novu gumu na varku , 7 do 10 puta povezati novu udicu i tutnut glavu na nju , 27 puta pokupiti kupon od sudca . Srce i duša su mi zaplakali od sreče kad sam čuo trubu za kraj . Znam da sam opet drugi u sektoru pošto je Senčar vadio ribu za ribom bez petljanja i drkanja sa udicama kao ja , sad vidim koliko dobar meredov znači u ovakvim trenutcima , izgubio sam bar 7-8 minuta petljanjem . S obzirom na moje isustvo sa ribolovom pastrva na spin i natjecanjem u istima ne mogu generalno biti nezadovoljan , ovo natjecanje sam naučio duplo više nego što sam do sada znao ! jebga , na greškama se izgleda najbolje uči ! 😉

Nekako se nadam da ču biti solidno pozicioniran . Zbroj je bio onaj najdrveniji 27 bodova , da sam drugu garu dobio samo jednu ribu imao bi 5 bodova manje i bio drugi u sektoru i 3. sveukupno . Jebem ti sreču ! 🙂 Koliko ta jedna riba na 51 ulovljenu znači !!! Mada čast je biti bolji ( bar taj put) od par ljudi koje duboko poštujem i koji su godinama u ovom sportu !

Bilo mi je vrlo drago vidjeti ljude koje rjetko vidim , bilo mi je vrlo žao što sam tek na kafi sa Kuzmom i Marijom skužio da me temperatura vrlo žestoko pere i toplo sam se nadao da nisam popušio virus koji ču raširit drugarima . Tek sutradan sam uvidjeo da je to posljedica blagodati Astra zeneca cjepiva koju uživaju i drugi koji su se cjepili u subotu i nedelju ! Također mi je vrlo drago da su se lege iz Osijeka također svi upisali na natjecanju i poslje njega te da im je srce na mjestu !
Toplo se nadam da se vidimo i na 3. black Devils Trout Cupu !
Najiskrenije čestitke najboljima !