2020

Godina gospodnja 2020. Jebem li joj majku usranu , jebo ju najljepši pas u selu ! Nije bilo ni jednog posta na blogu pošto sam bio poprilično razočaran izlazcima na vodu , ulovima i godinom (jebo joj i najgadniji pas u selu mater!) .

Krajem 2019. Smo uselili u vlastitu haciendu i nekako sam se već pripremio na manje izlazaka u ribolov te puno zidarskih zahvata , no krenimo ovo govno od godine kronološkim redom …

U 12.03.20. moj drug Jerma Majer i ja se vozimo prema kanalu u Svetoj mariji nebli pukli kakvu solidnu pastrvu . rano ujutro samo na kanalu , kupujemo dozvole i stajemo prvo na potkovi . Jermić ima Sakuru red birda 7 gr  pa mu uvaljijem mog Chrony aggresa 5 gr koji je puunooo mekši i primjereniji štap ,a sebi stavljam rolu na Molix skrimjana light game . Ribe na potkovi su bile pošteno izbockane i dosta su samo pratile varke , a ponešto smo i mi radili dost krivo pa smo se upisali samo sa vrlo malim i glumpavim pastrvicama . Oko podneva smo otišli do idučeg sela , malo pecali i mrknuli pošteni ručak u KTC-u . Pa se vratili do izlaznog kraja potkove . Stize i Kuzma udjelit koji savjet i nakon krače ćakule mu je iskusno oko spazilo dvije veče kalife te ja pokusavam dozvati Jermu da bocne veliku al me ne jebe 5% posto je i on spazio neke male…no što se mora nije teško . Poprilično solidno plasiram Bearkley honeyworma u prljavobeloj boji i puštam da ga voda nanese na sprudić gdje ove dvije čekaju ko zapete puške da usreče debelog slavonca . Kad je crvuljak doplivo do njih , otvaraju se bela usta izmedju njih dvije , uopce nisam video tu ribu i prekrasan dril . Štap zbomban do jaja , vjerni luvias vrišči najljepšu pjesmicu .

Vidim ribu , vrlo ljepa potocara u kanalu gdje su uglavnom kalife . Najveca potocara koju sam ikad imao na stapu , kad sam ju doveo pod noge kupim je rukom jer mi je meredov naravno ostao u autu I tu krece cirkus . Pada mi iz ruku pa se bacam za njom ko Golum za cverglom u 3. djelu gospodara prstenova , Kuzma naravno snima i crkaje od smijade . Za snimak sam mu zahvalan što nije bio online ali je vjerovatno bio dobar razbijač dosade uz kave i pivca u birtiji ! J

Kad se škuljavi živuljak smirio u rukama opališmo par slika pa ga puštam onako prebitog nastrag sa željom da mu nisam fatalno naudio  , preljepa je riba da ju ubije nesmotreno rukovanje , nadam se da če i drugima donjeti radosti kao i meni !

Jerma je taj dan upisao prvu pastrvu u životu , a ja značajno popravio PB sa potočarom pa generalno oba umorni i zadovoljni odlazimo natrag na istok . Strme šljunčane obale kanala su napravila čuda mojim starim i več razjebanim zglobovima , jedva čekam prespavati iduči dan !

Kako je vrjeme bilo toplije ,a birtije i dalje zatvorene , odlučujem srušiti neku staru šupicu u dvorištu te si napraviti novi man cave glede pribora koji sam zgurao u garažu silom prilika . Šupu sam srušio i kako nisam našao voljnog zidara da mi podzida zidić … upustio sam se u slobodne zidare sam sa kumom Saletom i gajbom piva , što se i ponosno vidi . Postavio sam nove jebene standarde za ravno !

Iduči pošteniji ribolov se odvio na Puškašu . Puljić i ja dolazimo prvi do vikendice i uz pivce čekamo ostatak ekipe koja tenkira usput po birtijama sa sisatim konobaricama . Kićo , Barunić , Fodor  i Jerma . Imena obečavaju dobar provod što je realno i bio ! Ko nas ne zna , bogami bi nas skupo platio !

Otkrili smo usput da Fodor ničim izazvan nikad nije okusio alkohole i droge , malo smo se čudili tom vidnom nedostatku ali mu nismo uzeli očigledni hendikep za zlo ! (ipak smo oduvijek europska uljudba!)

Ribolov sam je taj put bio dosta kilav ali smo se svi upisali sa ribama i otišli zadovoljni doma . Uglavnom ispalatilo se otiči samo zbog dobrog društva !

Dva puta u dokolici se skupljamo u Osijeku na bajeru pored getroa i imamo neslužbeno natjecanje , vobler na hrpu pa pobjednik nosi sve , popušio sam ripstopa i jednog minodraža . Oba puta bio za picinu dlaku da ih odnesem . Odlična druženja koje bi mogli nastaviti i ove godine , toplo se nadam ! moram zahvaliti Osiječkoj ekipi ne volji i trudu i MD Antiši što nas je uveseljavo na 10 stupnjeva celzijusovih i vjetru u kratkim hlačicama i majici !

14.06.2020te Je Hrc konačno dovuko guzu iz Hamburga pa smo mogli otiči na neki ozbiljniji ribolov . Odluka pada na Đakovo i Mlinac . Nismo mogli doči u pravi cajt za štuku pošto smo u 8 otišli u birtiju trgnut kafu te kupiti dozvole pa tek oko po 9 smo na vodi . Hrc nosi baitcast kompletić ,a ja samo novog Tailwalk Dagekija koji mi je donio dosta veselja prošle godine i mogu reči da mi je vrlo prirastao srcu , puno brže nego drugi štapovi . Šuljarac i leća su vrlo uznapredovali na vodi pa Hrc baca uglavnom žabe , a ja genijalnog Fish Arrow air shada koji je jedna od najgenijalnijih varki koje sam probao u zadnjih 10 godina ! Oš topwater , oš ga podgnjurit pod površinu oš da radi ko proper ili žaba … riba ga oče na sve načine vođenja !

Htijela ga je i ova sjena ispod lopoča koja ga je srknula doj je mirno stajao iznad nje ništa ne sluteći !

Srce mi je puno pošto sam se upisao sa prvim vrlo solidnim ove godine !

Hrc me zove i prijavljuje jednu vrlo ljepu štuku , bilo je fulanaca od riba i od nas pa odlučujemo otići do grada na klopu te se zaputiti na bajere iza katedrale da vidimo kako tamo bassi dišu . Vrhunski zajeb je bio što nisam dobro procjenio veličinu mlinca tj. nisam kontao da sam vidjeo samo trečinu jezera pa smo krenuli “bližim” putem okolo, jebalo majku , samo toliko! (bilo bi za zaseban tekst pa neču dalje) ( ako se itko s menom pogubi na vodi i sluša moje ideje , najebo je ko žuti u 2.svjetskom ratu!)

U gradu je krizma i jedva nalazimo na stol u zapećku da ručamo finu ragu juhu i šniclune . nakon klope pičimo za bajer ,a tamo avaj mrest u polovici 6. Mjeseca !??

Okidam par ljepih slika bassa oko 50cm koji su u pola sexa i totalno nezainteresirani za nas i varke pa odlazimo do Borovika vidjet kako je stanje tamo .

Voda kriminalno niska , spuštamo se od doma desno prema trokutastoj uvali koja mi je apsolutno najdraže mjesto na svjetu gdje sam ulovio snove svaki put kad sam bio tamo ! Vidi se dno , granje je totalno nestalo , guma od fapa je jedno 30 metara od vode ,a na njoj sam lovio ribe prije 10tak godina . Iskreno , bilo bi mi draže da nismo stali jerboa sam se jako rastužio na prizore sa jezera prema kojem je golf 1 pičio 100 km/h po kaldrmi samo da što prije stignem kontrirati 50tku … it u jebenu kaldrmu su usput izasfaltirali , jebem im mater !

Od bassa nismo vidjeli ni B , samo debele šarane koji se motaju oko nakupina trave koje ima nevjerovatno više nego prije . Doduše vidjeo sam par gnjezda od bassa koja su ostala na suhom glede redovitog spuštanja vodostaja sredinom 5. Mjeseca . Nadam se da če preostalih par metuzalema iz jezera nagodinu uspjeti ostaviti potomstvo !

Kako je godina stvarno dosadna bez liga i natjecanja Puljić I ja nastupamo na prvoj “cverglijadi” u našem društvu . Peca se na dva štapa po natjecatelju tj. Po četiri štapa za natjecateljski par .  Puljić je složio dva UL štapa ,a ja dva lagana pickera , te sam zamješo 2 kg vde catcha , pol kila ribljeg brašna  kilo ttx-a i tutnuo 250 gr dehidrirane krvi pa se pošteno obljuvo dok sam mješao hranu prvi put . Drugi put sam se obljuvo kod prosijavanja , stravično smrdi da je to za plakati .

Na izvlačenju mjesta dobivamo ljepo šaransko mjesto bez puno trave te se carski smještavamo I pijemo pive dok slažemo pribor . Hranim samo jednu poziciju gdje pračkam oko pol kila crva . Po jedan štap sa 0.17 predvezima I kuglicom od 10 gr olva zabacujemo na hranu ,a druga dva pičimo daleko van hrane . Kako se boduje samo kamenjar,pastat,cvergl,trepan … naravno da nam sjedaju velike deverike , šaran , dva amura , par kidanja I naravno da je Puljić derno največu kornjaču koju sam skoro vidjeo , a ništa se od tog ne boduje 😊 ! Ne pati nas ni to pored dobre zajebancije , dobrog ribolova I nadasve dobrog ladnog Budwaisera !

Nakon sat I pol te brdo nevažečih riba počimamo derati skoro samo kamenjare te smo ih nastrugali dvije I po kile što je bilo dovoljno za prvo mjesto .

Za nagradu smo dobili medaljone , moralnu satisfakciju pošto baš i nije naša disciplina te po flajku pelinkovaca koji je apsolutno naša disciplina !

Jebene 2020. Je bilo I dosta malo natjecanja , neka poznata po lošoj organizaciji ionako izbjegavam , kup na Mlincu pored Đakova nikako nisam htio izbječi . Dečki iz Đakova su prva liga I voda je vrlo ljepa . Nakon peripetljija sa Puljičem koji je zaspo u jutro , krečemo pa se vračamo pa ponovo krečemo put Đakova . Puno poznatih lica koji se rano ujutro dezinficiraju badelovim I ostalim proizvodima raznih proizvođača dezificjensa , dezinficiramo se I mi glede galopirajuče epidemije te malo ogovaramo ove odgovorne koji ne pružaju ruke za pozdrav .

Natjecanje kreče te svi žure okolo jezera u pliće uvale gdje se cilja štuka koje ima solidno u jezeru , bassa ima dosta malo I imam tek par varki ako slučajno spazim kojeg . Ponio sam uglavnom heavy metal arsenal sa pokojom večom gumom I par weedless varki za nedo bog . Kakva jebeno kolosalna  greška !

Hodam s Jakšom pored brane I gledam mjesto pored kojeg svi prolaze , dubina sa izlazom na sprud sa desne strane , razlika izmedju spruda I dubine je oko 3 metra . Ako neče drugi ja sigurno hoču !

Natjecanje počinje ,a ja stavljam najgori chatterbait na svjetu da s njim malo preorem dno I ne plačem ako ga popušim . Par zabaca I dost dobra riba udara kao da nema sutra . Smuđ od 56 cm je spakovao savagear chaterbaita od 18 grama do guzice , dan je odlično počeo ! Nakon pola sata imam još jedan griz na stari dobri dam FZ od 16 grama te uskoro još jednog ljepog smuđa na njega pa pušim FZ na dnu .

Kako natjecanje odmiče tako pušim varku za varkom ,a 90 posto varala iz kutije ne može doletjeti na željenu poziciju . Puljić je prolazio pored mene pa sam uspio nažicati par FZ-ova da se najde , jebiga , razmišljam o svim glavinjarama,retama I ostalim divotama koje nisam ponio ,a bile bi zlata vrijedne na ovom mjestu .

Nakon još par nerealiziranih grizova imam vrlo dobar udarac te mi riba samo spušta štap do vode  I kida u prvom naletu . Zbog bala po ostatku špage znam što je , mamu mu jebem  , som mi rastjeruje smuđeve sa spruda . Kako kaskam za dečkom koji ima tri ribe ne odmaram se nego marljivo I bez prestanka pičim kašiku na pun zabac , puštam je na dno pa lagano natrag , ruke me več solidno boile ,a kičma cvili … Bez obzira koliko je nova Daiwa certate LT lagana u kombinaciji sa HR dike specialom , naviko sam se na krače I lakše štapove  . Imam još jedan griz I brzo dovlačim solidnog smuđa koji je skočio pred obalom pa ga lovim forhendom kao G.Ivanišević u zraku , varka je izletila iz čuba čim je zatresao glavom . natjecanje je gotovo ,a ta riba mi je taman trebala za prvo mjesto . Da sam imao varke kako spada ne sumnjam da bi spremio još bar dvije- tri ribe u meredov !

Sudjelovalo je 54 natjecatelja i ulovljeno je 30 riba.

1. mjesto je osvojio Tomislav Šimunović sa 3 ulovljena smuđa.

2. mjesto osvojio je Zvonimir Ćalić sa dvije ulovljene štuke i naj ulovom(štuka 70cm)

3. mjesto osvojio je Antonio Beljan sa također ulovljena 3 smuđa.

Nagrade su bile fantastične , organizacija još bolja i naravno društvo odlično . Momcima želim još puno takvih kupova !

Do kraja godine se nije dešavalo ništ posebno . Bili smo na par kupova u Dalju i Podgajcima i upisali se simbolično . Doduše Puljić i ja smo uvjerljivo odnjeli kup ZŠRU Donji Miholjac na Dravi i to je uglavnom to ! Odlično smo otvorili i zatvorili timska natjecanja ako ništa !

Kud je jebena godina bila usrana do kraja tud je Drava narasla pa su mi top mjesta za smuđa bila neiskoristiva . Išao sam ponešto ali osim ne znam ni sam koliko malih bebironaca se nisam uspjeo upisati ni sa jednim kako spada .

Jedini bolji jesenski ribolov je bio na Crkvenom Boku sa Jazom , slabo grizlo ali smo upisali par ljepih basseva i vidjeli najdražeg bosanca na svijetu !

Toplo se nadam da če 2021. biti bolja od prošlog govneta od godine !