banner

Utorak, 28 Kolovoz 2018 17:18

Rasinja bass kup 2018

Napisao
Pobjednički bass by deda Šestak Pobjednički bass by deda Šestak Mirko Hanžeković

U organizaciji grupe Ribolov hrvatska organiziran je bass kup na Rasinji pored Koprivnice . Pošto mi na ligi nije ostala u dobrom sječanju , odlučio sam da to još više pokvarim pa da sužbeno počmem mrzit jezero na kojem sam ove godine skinuo najviše basseva u prosjeku .
Dižem se ujutro malo prije 5 i živa na toplomjeru pokazuje 17 stupnjeva , može kratke lačice i duks makar če vrjeme bti kilavo . Doduše još sam pod dojmom jučerašnjeg dana kad smo se pržili na ugodnih 31 po gosn. Celziju .
Trpam dva štapa i pederušu u auto , pribor je minimalan , tek kutijca sa nešto crankova , par paketića guma i dva spinerbaita če biti i previše za muljavo jezero .
U Virovitici uzimam burek , a na idučoj benzi i kofi tu go pošto več pomalo kasnim na skup u 7 sati . nažalost mi je kava laksativ al kontam da ču opušteno izdržati do Kc . Bilo je sve no opušteno , u autu nemam ni vrečice ni papira niti maramica pa dajem gasa koliko me točkovi nose . iza đurđevca me zaustavljaju i kilave sa glupim pitanjima mada nisam napravio nikakav prekršaj . Pandur je moju nervozu shvatio tek kad sam ga pitao jel ima i wc u tom lepom novom autu , nisu imali pa me pušča da se userem negdje dalje . Na skup sam uletio vičuči di je di je vece pa su me dobri ljudi uputili . Školjki i higijeni sam dao samo dvije od mogučih 5 zvjezdica , bar je papira bilo u izobilju , nužda ne pita !
Sa prednje strane tišina , svi jedu i polako primječujem da svi nose čizme , vjetrovke , kabanice i vodonepropusne jakne ... tu shvatam kako sam vjerovatno najebo glede lakomislenosti , a unatoč bogatom iskustvu u najebavanju glede vremenskih prilika i neprilika !
Dosta dragih ljudi se prijavilo pa mi je uodma bilo toplije oko srca na podravskih 10 stupnjeva . Deremo kafu , plačamo kotizaciju i krečemo na vodu . Ne mogu ne primjetiti kako svi vade kabanice i oblače ih preko toplih jakni .
Na jezeru je još hladnije i sretne lačice sa mustadovim dresom koji samo štiti od sunca me ne griju ni malo , a ne pomaže ni rupičasta kapa od xzoge kroz koju kiša pada ko da je uopče ni nemam na glavurdi . Kategorički sam odbio sve donacije odječe i obuče ako sam glup biču glup do kraja i nisam od šečera piza mu majčina !!

idioten

Uzimam samo jedan štap . Sakurin Iconic 15 gr sa Aegisom i 0.06 sensibraid če da bidne dosta za rasinjske bassove , predvez je kao i uvjek Varivas light game od 8 lb . Pošto sam izvukao br 21 među zadnjima krečem na stazu i nemam baš puno za biranje . Prvih sat vremena nemam ni ribe ni griza tek mi se jedan mališ zaletio doslovno na gumu tik iznad vode dok sam čekao da natjecanje počme .
nakon sat vremea odlučujem zabaciti na svako prazno mjesto gdje uspijem pa u kanalu dobivam prvog mališa od oko 24 cm i nedugo potom još jednog pored drveta sličnih dimenzija . Trčkaram tamo-vamo u totalno promočenim patikama te kad je počeo vjetar menjam kapu i navlačim duks koji me grije bar malo bolje od dresa .

jabas

U čošku kod brane dižem jednog oko 34 cm i divota je kako sam ga uspio srpat na prsa sa Iconicom koji i nije baš namjenjen za takve stvari ! Mjerim i njega te se vračam na donji dio jezera . Prolazim Žaca Ultegru koji je ubo simpatično mjesto i ne miče se s njega cjelo natjecanje pa prolazim dalje i bezuspješno stružem gumom po dnou , pušim dva cranka na istom jebenom šaranskom sistemu i odbijam bacati leptira da ne sjebem špagu , makar znam da je Dora dobio jednog ili dva lepa na leptira . Spinerbaite ne jebu ni malo danas nažalost .
Vračam se natrag do brane i stajem na upražnjeno Žacovo mjesto , stari lisac mi sigurno nije ostavio puno na tom mjestu i začudo prvi zabac je jedan ljepi vani , a par min dalje i drugi nešto sitniji . Nažalost bio sam dovoljno glup da napustim to mjesto i sa trenutno 5 riba idem izmišljati gluposti . Kolko kužim da sam među vodečima i da bi trebao strugnuti još samo jednog oko 30tak cm za medalju . Nažalost nisam imao više griza do kraja i vjerovatno sam spušio samo zato što sam se maknuo sa odličnog mjesta bezveze . Pokidani predvez više ne mogu pošteno ni zavezati pa vežem varku direkt za špagicu , prsti su mi drveni do kraja postali , ko ga jebe ionako je vodur mutan ko namjere hrvatskih političara !
Konačno je kraj i dve sekunde prije trube mi se okreče bass pod nogama dok sam dizao varalicu , majkumu i sreči usranoj !

spisak

Poslje natjedcanja ručak , dva piva i proglašenje najboljih . Ja završavam 6. pošto su mi tri ribe dosta sitne , poprilično sam zadovoljan pošto sam dobio dosta domačih igrača .
Do doma me grije Opel Astra sa grijanjem odvrnutim na najjače te da ne zaspem su se pobrinuli Against Me sa Reinventing Axle Rose albumom !