banner

Utorak, 16 Svibanj 2017 21:40

Napkon kod kuće i na vodi

Napisao

I eto, napokon sam završio sa manje bitnim stvarima i na red su došle one bitnije!

Pecam zadnjih 8-9 dana kako sam došao kući pa se skupilo i par tema za novi post. Počelo je sa pecanjem na Orešnjaku gdje sam sa Šimom opet išao u ekspediciju na još jednu baru u nizu gdje sam ostao bez ulova što je obavezno spomenuto u njegovom zadnjem postu. Verojatno mi to namjerno radi i to već drugu godinu za redom. Nikako da shvati da mi u štukolovu ne može niti blizu... Vrijeme narednih dana nije bilo za aktivnosti u prirodi pa su Drava i čamac pričekali lijepše dane. Došlo je i to na red pa sam zadnjih dana na vodi i ganjam baline, klenove i onu vrstu ribe koju Šima pozna samo u malim primjercima (čitaj štuka).

Jedno jutro smo Puljo i ja rano izašli na vodu, uhvatilo se par klenova i štuka. Kamena obala i uvale daju ribu skoro svaki dan, uglavnom dobra zezancija. U prvim lijepim sunčanim danima riba se morala tražiti ali kako su se topliji dani zaredali i voda postajala sve toplija riba je radila sve bolje. Zadnje dane pecam sa stricem, redovito se lovi i lijepo se ispecamo suštajući se uz obalu.

Kako se od prošlog ljeta nakupilo nešto novog pribora dane na vodi provodim isprobavajući novitete. Prezadovoljan sam kako novi mali Megabass i Luvias odrađuju posao sa voblerima svih mogućih veličina i neotežanim gumama za štukolov. Gume na lakšim glavama još nisam probao pošto je lovostaj, to ostavljam za kasnije. Teži komplet je odličan, ima manju minutažu pa još nije vidio ribu ali nadam da će se to promjeniti slijedeći vikend u Mađarskoj gdje će trebati ozbiljan štap za ozbiljne ribe. Varivas High Grade je definitivno najbolja špaga koju sam do sada koristio. Dobra zanimacija mi je i GoPro koji sam uzeo sa isključivo sa namjerom da bude puno više postova na blogu. Pa eto, našlo se nešto ulova koje sam zabilježio sa kamerom (osim onih kada sam slikao umjesto snimao - Puljo sorry) i eto prvog video.

Za Puljine voblere svi već znaju da su jako lovni kao što pokazuje naslovna slika!

P.S. pljesak u videu kada sam uhvatio štuku koja je (zar opet?!) teža od svih Šiminih sa Orešnjaka zajedno nije greška. To je Šima kako navija za mene iz prvog reda!

Pročitano 452 puta

Video sadržaj

Više u ovoj kategoriji: « Orešnjak #4 2. Pontoon21 Spin kup »