banner

Ponedjeljak, 30 Listopad 2017 17:20

Muke po Orašju

Napisao

Vikend sam sa familijom proveo u Zagrebu , a pomalo se našlo i vremena za ribolov te za razgledanje dučana , pa redom . Prvo sam otpičio u Spinnku po neke udice za nekog kog ne poznam , ljep dučan , pazario sam Flambeau veliku kutiju za spinnerbite i sad mogu nositi 20 komada ljepo organiziranih spinerbejta u jednoj kutiji mada pecam uvjek sa istim . Silikona po mojim željama nije bilo mada je ponuda silikonaca odlična . Palim za Topfishing i prvo s Krešom pijem kavicu pa pazarim i tamo dvije manje kutije za spinerbaite da se nađe ako mi se ona velika več ne nosi tj. ako sam pješak . Također uzimam i keitech easy shinere u 5' i ft boji koju jos nemam te fenomenalne Biwa shedove koji fenomenalno rade na neotažanoj vormici i trebaju mi za 100 vrsta montaža . Smuđevi u granju i štuke u travi su poprilično najebali uskoro ! Imaju ljepu ponudu Sakurinih slit shadova i silikonaca raznoraznih uopče , uzimam i nešto robe za radnju al otom-potom . Nakon Topfishinga odlazim u fisherman's partner , ne što su neka napeta trgovine nego vidjeti Gorana koji trenutno tamo radi . Meni osobno je to oduvjek bila preskupa trgovina i to pogotovo u segmentu koji mi je zanimljiv tj. Daiwa i Owner . I tamo kupujem jednu kutijicu za spinerbejte u koju stane oko 4 kom kad stvarno mislim nositi samo par kom i pecati na isti onaj jedan sa početka priče ! pročavrljo sam sa žutom kugom i otišao raditi pizdarije po gradu . Od rebra do centra pravim jednu ozbiljnu pizdariju i tri manje ozbiljne , jebešga vozim u tri trake ko kamikaza , seljak rjetko vidi takvu raskoš ceste i ponaša se ko da je sam na svjetu , jebiga . Auto je ostao neokrznut na sreču .
Navečer se nalazim sa drugom Krmpom , nizak rastom al velik u srcu . Dok sam ga čekao pred maksimirom taman sam imao vremena 10tak minuta razgledat lokalnu floru i faunu , brda skinhedsa , krezubih sileđija i pijanih bba koji nisu smjeli stajati pred ulazom na stadion , divota za oči ,a pogotovo za uši . Krmpica stiže i pičimo tranvajem za Cajt , fina birtijica gdje se skupljaju ribolovci , čisti rokenrol po mojoj mjeri , a ogroman + je izbor piva koji je za Donjomiholjačke prilike inpozantan . Ja derem Nova runda C4 , Krmpa pelin , a Goran koji je na silu došao kafu sa mineralnom . Nakon par rundica idemo u krevetiče pošto se sutra pecaju štuke na Orašju .

pijemouzg
U pet ujutro sam pred rebrom i kupim gospodina Ivana Alpezu , prčhutera ,everyday normal guy-a i neznam kako sve ne , Goran če sa novim dečkom doči sa druge strane . Na benzinskoj još uzimam cigare , ledeni čaj i vodu . Mamu im jebem , jebena voda jana košta 7.99 za pol litra , a isto košta i ledeni čaj od iste firme , neko tu nije normalan , vjerovatno mi kupci jebiga !
Stižemo na Orašje bez i jednog incidenta na cesti još za mraka , Goran i neki bradati momak več slažu štapove . Ivan vadi neku Sakurinu đolonturu od punkurac grama sa kojom bi ja peco delfine na moru mrtvo ladano ,a ne štuke . ja sam ponio samo vjernog Fenwick HMG-a pošto mi žena nije dala da u auto naguram jednodjelne violine sa multićima . Bacamo po mraku i ne kužim kurca ni di bacam , ne vidim ni jezero osim par metara od obale , jebešga .
Nakon 10tak minuta dan se stidljivo prišuljao s leđa i krečemo u obilazak Orašja , voda fino velika , plitka sa brdo drveča koje viri iz pličaka i vidljivih sprudova , lopoč se spustio ispod površine i večina varki koje sam ponio za takve uvjete radi bez problema . lagano se šetam uz obalu i bacam svaki metar u nadi da če se neki kurac zaletiti na varalicu i tako oko sat vremena kad čoporativno odlučujemo da čemo preči na drugu obalu . Ni tamo nije ništa bolje nego sa strane gdje smo bili makar su vremenski uvjeti meni po volji , blago oblačno sa gdje kojim vjetričem koji ne pirka prejako u kombinaciji sa jesenskom idilom mora dati štuku . Tako stižemo do kraja solidnog djela jezera bez ulova , meni se nekakva škljoca zaletjela na varku ali joj je novi ratlin minnow spoon od rapalite bio prevelik pa se usrala i zbrisala u zadnjem trenu . Bacamo još neko vrjeme kad li Goranov pajdas fula ribu pod obalom i za minut je ima ope na štapu !

Kratki fotosešn i pjegava ljepotica pliva natrag . Polako se vračam na pozicije po kojima smo krenuli u nadi da nisam potračio cjelo dopodne i sjebo nogu nizašto . Mada je loš dan u ribolovu puno bolji od dobrog dana na poslu . Bacam sve što mi padne na pamet ; Biwa shada , spinerbaite , mepss-a sa nakeljenim manss shadowom , spro bbz-a bele boje sa crvenim perajama , sebile shadsticka , dmr twister , md pikeshad , pičke materine... jednostavno ne rade danas i točka . Jedini pošteni griz koji sam imao je bio toliko slab da nisam bio siguran jel sam čvrknuo od list lopoča ili nisam , samo je mali štukir ostavio tragove zubi u biwa shadu pa mi potom jedna ljepa štuka doprati sakurinog l minnowa od 13 cm u ayu boji . Dopratila ga je tako kao da ju je neko tjerao pištoljem da ga prati , glava spuštena i peraje ko na samrti , uopče nisu gladne . nakon toga sam bio dosadan ostalima i kurio da idemo na kavu . U nekoj trgovinabirtiji uzeli sendviče , ja sam preskočio kavu i uzeo krušovice od pol kila da nadomjestim potrošene kalorije i usput se osvježim od mukotrpnog pecanja .
Nažalost ili nasreču krečem po ženu i djecu te palim doma za Miholjac ,a ekipa se vrača pecati na jezero , poslje mi goran javlja da je Ivan dobio jednu bebu kojoj je vjerovatno slomio kičmu sa onim kolcem za vezat paradajz pri kontri ! ;-)

alpeza

S Orašjem još nisam završio , ova voda mi je definitivno ostala dužna jednu ljepu ribu u budučnosti !