banner

Ponedjeljak, 24 Rujan 2018 16:10

Klenovi i Ščuko na Sakura Tsubaki Spinning TSS 632 L - 6'3'' (1,90 m) - 2-7 g

Napisao

Nedavno sam nabavio dva nova štapa , oba od Sakure , Tsubaki L 2-7 gr i Shukan 90 gr . Shukan če šetati velike shedove i glavinjare , a malog tsubakija trebam za klena i bandare na ligi uglavnom . Ove godine se i nisam nešto nalovio klenova kao prijašnjih godina , a nisam nešto ni išao na njih .
Bilo je dosadno nedeljno popodne pa sam zbrisao več oko pol dva na vodu i ponio Sakura Tsubaki Spinning TSS 632 L - 6'3'' (1,90 m) - 2-7 g sa montiranim Daiwa aegisom 2500 te Daiwa Jbraid 8 0,06 na koju navežem varivas light game 8 LB florokarbon .
Prolazim desnu obalu i bacam uz kamenje te hvatam tri manja klena , nema ih ni za ljek spram prošlih godina .

20180923 161935tsu

Kod kamena dobivam jednog također manjeg bolena i selim se uzvodno prema Šestilovcu gdje su kameni manje dostupni te kontam da ima više ribe .
prvih par pozicija je bio čorak pa na jednoj lovim 3 kom i na idučoj idu kao po traci , skoro svaki zabac rezultira grizom . Grizli su Tsuyoki swing , zed bubu i žirek , pota skakavca ali nisu htjeli pipnuti ni jednu malu gumicu . Riba od kila nije nikakav izazov za Tsubakija pa nakon 20tak klenova tražim poziciju za deknuti dobrog bolena .

20180923 162236tsu

Raubali su sporadično i nikad na istom mjestu pa lagano odustajem od čoravog posla i nalazi sajlicu od 12 lb i dva DMR Classic shada zaostale na dnu torbe . Ciljao sam na nekakvu štukicu od kile dvije uz obalu samo da vidim koliko štap stvarno može poteči . Bacam usidren na par mjesta i lagano odustajem od ideje o štuki na tako lagan štap te se odsitdrujem i tu i tamo bacim uz obalu dok putujem prema vezištu .
Pored jednog panjića uz obalu se napravio ljep sprudić pa sam morao provuči gumu pored njega , prvo sam kontao da sam zapeo , a riba čini mi se nije kontala da je uopče na udici glede prelaganog pribora . Prvih par minuta mislim da imam somića od par kila na štapu pa ga probam pumpati prema površini , ne uspjevam od prve ali uspjevam natjerati ribu da je propikila ispod čamca i otišla do pola drave . Jebiga sad više nije u mirnom pličaku nego u struji i dubini gdje ču ju vjerovatno popušiti na nekoj grani glede vrlo laganog pribora . Idučih par minuta se polako vrača do obale i na svaki moj pokušaj silovanja situacije izsiluje duplo više od mene . Igramo se tako još neko vrijeme i konačno dižem ribu na površinu . Vidio sam samo naranđasti rep i iskreno nisam vjerovo da je tolika riba uopče gore još pored svega granja i đungle kroz koju smo prošli . Sad mi više nije svejedno pošto nije somič od par kila nego ljepa mamara . Sex i kidanje živaca traje još par minuta i riba se polako diže do čamca sumnjivo mirna , ne uspjevam je ubaciti u mali meredov za pastrve koji mi je super za ribolov klenova niti ju želim hvatati za oči . Par ju puta neuspješno lovim ispod škrge i na taj način par puta odlazi daleko od čamca . Naposljetku se smiruje do kraja i nekako ju smotam u premali meredov i dižem u čamac . Krv je posvuda , a kad sam joj otvorio usta imam što vidjeti tanka udica joj je rasparala nepce i završila u tri škržne rese koje je presjekla sve do zadnje . Riba se nije ni pošteno izmorila nego je jednostavno iskrvarila u vodi . Štuke inače ne uzimam za jelo , a pogotovo velike ribe ali ovoj jednostavno nije bilo spasa , nažalost .

20180923 173547tstuko2
Sakura Tsubaki (1,90 m) - 2-7 g je nevjerovatno jak štap u donjoj sekciji i ni jednom nisam imao osječaj da se savinuo do kraja ili da ne može još malko poteči , Baca odlično male varke , a za nuždu može i malko veče od tih deklariranih 7 gr . Kao što rekoh fenomenalan štap za guštanje u bolenima i klenovima po Savi , Dravi i Dunavu bez straha da če biti prelagan za ribe od kilo -tri . Također mi se čini kao vrlo iskoristiv štap za po obalama Jadrana potiv ušata , lokardi , iglica , pauka i ostalog morskog pizdopalja !
Oprema štapa je Fuji , nosač role doduše malo ružnjikav i neudoban na prvu ali sam se navikao več na drugom ribolovu s njim .
Uglavno štap zaslužuje moje najtoplije preporuke za L štap ispod 100 € !