banner

Srijeda, 25 Rujan 2019 15:57

Jesen stiže štuko moja

Napisao

Konačno sam dočekao da se rio dravos unormali sa vodostajem i temperaturom vode , do sad je imalo smisla iči samo nabadat klenove i bolene laganim priborom što je zabavno ali željan sam ozbiljnije ribe več dugo .

Navečer pakiram štap za štuku i malog hacheta ako štuke ne budu surađivale da piknem kojeg klena . Ujutro jebeni alarm svira u 4:30 , konto sam otiči malo u mrak naganjat kojeg smuđa do svitanja ali je dvodnevno slavljenje rođendana uzelo danak , mama još ču malo spavati pa navijam za pola šest ! U 6 tj. Samo svitanje sam na vodi koja je vrlo mala i djeluje mi idealna za štučju zabavu , večina granja uz obalu je na suhom te imam poprilično dobru ideju gdje se riba nalazi . Palim plavu strelu i odlazim na drugu obalu uz jedan ljepi mali šporanj koji ima poprilično duboku uvalicu pored sebe . Gledam gumence koje sam spremio i uzimam saviđ ril ila od 20 cm te ga puštam na neki tri metra dubine , trkac prvi zabac me budi do kraja . Gricnula ga je po repu samo , jebešga . Nakon par minuta dost dobar udarac i borba , novopridošli Tailwalk Dageki S672MH se ljepo piga i baš sam zadovoljan sa tim štapom ! Solidna štuka je ovaj put spakovala skoro cjelog reel ell-a i ubrzo je u meredovu . Dan nije bolje mogao početi .

20190925 065105

Ubrzo je još jedna manja na štapu , digla se za varkom i krenula ju skoro na površini . Ne dižem je gore nego samo slikam i otkačujem u vodi . Iduči zabac je jegulja ostala na nekoj podvodnoj grani , a ja stavljam glavinjaru i prečačkavam špic kamena po dnu glede brkatih riba ali bez večeg uspjeha pa prelazim na drugu stranu čačkat blatnu obalu i panjeve .

Veči dio je preplitak za ozbiljan ribolov i taman na prelazu plitko dubko imam prvi griz na easy shinera od 25 cm , malko je guma prevelika za normalne štuke pa stavljam miss shad od 10 cm u rh boji , vječiti favorit za štuku i soma za par zabaca daje rezultate ali mi štuka skače pored čamca i otpada , jebiga . Pomjeram se još malo iznad potopljenog drveta i kačim Biwaa Tailgunra na wormicu 5/0 i čeburašku od 20 grama te lagano kvrckam s njima po granju . Griz je bio poprilično silovit , nenormalno brzi štap u kombinaciji sa stegnutom rolom i Sakurinim sensibraidom x12 0.16 me istresa iz gača . Malko otežem rolu i kontam da je krokodil impresivnih proporcija sa druge strane . Nakon par minuta riba kreče uzvodno i na prvi pokušaj štopanja osjetim karakteristične udarce repom , dva je bilo dovoljno da se wormica razvine , a riba otpiva gdje je naumila . Jebiga , jebiga , jebiga ...

Stavljam classic shada i bacam na isto mjesto , a štap mi hoče izletit iz ruke . Onako zbunjen uopče nisam mislio da bi mogla još jedna riba biti na istom mjestu . Štuka je vrlo brzo u meredovu koji mi usput pri puštanju ribe ispada u vodu i ostaje na dnu mutne Drave .

20190925 092136

Totalno lud dan , nažalost malo je takvih na Dravi i najrađe ne bi išao doma niti na poso ali nažalost moram .

Pročitano 231 puta
Više u ovoj kategoriji: « Puškaš - popravni ispit!