banner

Četvrtak, 19 Prosinac 2019 15:10

Jab napecanje!

Napisao

Dugo me nije bilo na blogu pošto sam ljena pizda bez puno slobodnog vremena . Kako na blogu tako i u ribolovu nažalost . uglavnom ove godine idem samo po natjecanjima i ne stignem na pošteno pecanje .
Pa krenimo kronološkim redom od zadnjeg posta .
Imali smo kolo Rapala lige iz čamaca na Jegenišu i bili 5. ali to spada pod iduči tekst gdje ču pokušati opisati cjelogodišnju ligu . Bili smo 5. što nije bilo ni dobro niti tako loše .
Potlem sam nastupio na feeder/šteka/bolognese kupu za članove ršu Udica . Jebešmi sve , mislio sam da više nikad neču natači crva ili glistu na udicu ali ... Misao je kurva ! Jedno ribolovno palamuđenje obilno zavijeno u alkoholne pare je iz mene izasralo da ču nastupit i poderat konkurenciju , jebiga , sad više nema natrag . Pecao sam sa Garbolinovim pickerom , a hranio iz ruke . Očekivao sam u ove jesenje dane koju debelu mrenu ili nešto al prc milojka , sa dvije mrenice i dva klena osvajam 3. mjesto i zadovoljan ne moram se ponižavati sa hranom i crvima do iduče godine kad bi pred isto natjecanje mogo opet lanit neku glupost .

20191006 134237

Blinkeraši P.Podgajci 2019
Iduče je natjecanje u Podgajcima na Staroj Dravi . Tamo nikad nisam uspio biti bolji od 4. mjesta pa sam posebno nabrijan . Uspio sam se sparkirati na 3. mjesto od desnog čoška koje mi je poprilično drago i ubrzo uloviti ribu na tailguner s vormicom pošto je trava vrlo plitko i ništa drugo ne prolazi osim weedles igrački . Decki pored mene gube par riba pa je red da i Tomislav spuši jednu . Imam griz na čambinsku smrt ali avaj . Štap mi je bio pod 90 stupnjeva na vodu i sa metar i osamdeset nije više bilo kontre kako spada pa pušim i ja jednu vrlo solidnu i vjerovatno medalju . Do samog kraja sam oko trečeg mjesta ali se na kraju situacija pogoršava pa završavam kao 6. medju 50tak ljudi što isto nije loše . Za nagradu dobivam majicu i neke picaboce koje djelim manje sretnima oko sebe pošto sam jebeni filantrop !

IMG 20191013 WA0017

Društveno natjecanje RŠU UDICA 2019.
Društveno natjecanje RŠU Udica Donji Miholjac . Najdraže natjecanje oduvjek ! Zadnje tri godine ne uspjevam se ugurati u medalju niti upisati svoje ime na prelazni pehar da budem bitan kao i moji drugovi Job i Puljić . Stara Drava je ove godine se pokazala kao nevjerovatno teška voda . U dva natjecanja prije ovog se ulovilo samo 5 mjerskih riba za razliku od prošlih godina , znao sam da če bit kilavo sa štukom pa se spremam i za smuđa kao i prošle godine kad sam doguro tek do 4. mjesta sa ribom od 56 cm . Ujutro se ništa ne dešava osim što sam imo trkac po repu classic shada od štukira oko 2tak centi pa prelazim na preku stanu , magla je gusta i vrijeme je savršeno ali ribe ne grizu vjerovatn što ih nema glede jebene stoke što kuči nosi svaku ribicu ispod mjere koju ulovi al o tom - po tom!
Parkiram se pored Drageca i ubrzo vidim sumnjivo kretanje lopoča , prvi prolaz isperd istog i tailgunnr na wormici je spakovan do đige , a štuka je spakovana u meredov . Zbog visoke obale sam kliznuo po rosnoj travici do vode pa mi je dupe skroz mokro . Vjetar nimalo ne pomaže , molim boga mokrog dupeta da ne dobijem privjeske na šupku i ovaj put !
Mjerimo štuku na 950tak grama i odmah se vračam natrag do ribolovnog doma . Jobu je jedna spala na moju žabu i to je uglavnom sve od događanja do polovine natjecanja kad je Job donio štuku od 1200 grama na vagu . Pošto smo jedini ulovili ribe , a ja sam imao jedan hell u đepu , naručujemo po votku i sipamo hell preko nje da nazdravimo ribama što su odabrale stisnuti baš nama takvim ljepim i pametnima ! Do kraja natjecanja je dosadnjikavo pa bacam malu glavinjaru od 10 grama na pol Stare Drave nebili isprovocirao kakvog smuđa ali bez uspjeha , pred sam kraj mi štuka kupi glavinjaru doslovno pod nogama i odmah otpada . Jebiga , ope sam spušio prvo mjesto .
Cjelo natjecanje sam podjebavo Čoleta da je srečković več par godina i da ne sumnjam da če mu se nešto več samoubit na udicu do kraja ali se to nije desilo . kako smo Job i ja jedini sa ulovima najmlađi natjecatelj je izvlačio dvije karte čiji zbroj je davao redno mjesto natjecatelja te nagradu za treče mjesto . Nas dvojica smo ionako bili prva dva broja a su svi osim zadnjeg u igri za nagradu . Jebatga , mali Hrc je izvuko Čoleta koji je ipak ispo vrhunski srele !

IMG 20191027 WA0013
Poredak je
1.Hrvoje Job - štuka 1200 gr
2.Tomislav Šimunović - štuka 950 gr
3.Tihomir Čosić - žirov kralj i bundevin as
Poslje natjecanja smo mrknuli čevape i popili par pivica lažuči o ribolovnim uspjesima i veličini kita !

Memorijal Jelčić/Bartolović 2019.
Da ne bude koji vikend slučajno slobodan za druženje sa familijom i odmor su se potrudili dečki iz Retfale . Tradicionalni memorijal Jelčić/Bartolović nikad ne propuštam ako ikako mogu , ne zbog ribolova nego zbog dobrih dečkiju iz Retfale (dobri su makar su Osiječani ) .
Ove godine natjecanje nije na Erdutskom dunavcu koji je ubijen krivolovom do temelja nego na Staroj Dravi Sarvaš koju ja mješam sa barom na Belom Brdu ...
Ponio sam UL štap pošto navodno ima sitnijeg bolena i štap za štuku . Udaramo po pelinkovcima rano od jutra ko da nema sutra pa polako idemo na vodu .

20191019 070942

Usput stajemo u trgovini kupit piva i mrčemo još po dupli gorki da put od 500 m bude ugodniji . Polupijan stajem na neko mjesto i malo bacakam leptir 3 i rapalu 7 nebili zajebo kakvu štukicu i onda odnosim pribor za štuku u auto pa krečem u UL avanturu .

20191019 094451
Awarunu 2 incha samo nešto nježno pipka bez pravog griza , a 1,5 inch ne mogu dobaciti dovoljno daleko gdje imam grizove . Pokušavam i sa malom smith zaricom od 3,5 cm ali samo vidim virove iza nje bez realizacije . Sjetio sam se nešto onih pederica iz vž koji bolene love na male mepsove pa turam panther martina 00 sa 2 gr olova u tjelu i imam prvi griz i ribu . Da ribu , bolen od 10 cm majkumu jebem . Kontam ajd ima i generacija iznad te od bar 25 cm da se igramo ali kita . Domači su na male bolene mislili baš na te male i drugih nema u vodi .
Svako malo se derem Teeetaaa , pošto je Denisova stara bila sudac da vagne ribicu od par grama . Onaj čelavi Kićo iz Osijeka bez zuba ( sad ga opet ima čudom dentalne medicine ) dolazi do mene i na kraju me stiže pa obojica imamo po deset ribica i 2 promila alkoola u krvi .
Pobjednikci natjecanja su bili tata i sin Fodor ,a treči je bio Tihoš Ruženić iz Podgajaca .

20191019 1301370

Mini Liga ZŠRU Donji Miholjac Finale
Treče i zadnje kolo Mini Lige ZŠRU Donji Miholjac se održavalo na Dravi kod D.Miholjca i bilo je podjeljeno u dva sektora . Sektor a je bio ispod mosta ,a sektor b u šučurici . Pujić i ja oba znamo teren i ne sumnjam da čemo solidno proči na natjecanju . Nosim dva štapa i ciljana puplika je sve što pliva , a kako smo uboli broj jedan prvi izlazimo na stazu i biram si mjesto koje poznam ko svoj đep , puno granja , panjeva i vrlo izgledno za dernut dobrog smuđa ili štuku .
Prvo prepipavam dno sa twisterom i sajlicom pa brzo prelazim na weedles mod i čačkam oko svake grane za koju znam bez nekog večeg događanja . Na lakši štap sam montirao čeburašku i mali grass minnow od 3 incha te imam prvi griz i prvog debelog bandara ,a ubrzo i jednog bolena p ih odlazim izmjeriti . bandar oko 30 ,a bolen 2 cm prekratak nažalost . avakih par zabaca se prešaltavam na drui štap za slučaj da su smuđevi u ophodnji . Imam dva nerealizirana udarca na malu gumu pa još jedan bandar završava u čuvarici . Pizduni nisu u večem jatu nego se tu i tamo prošetaju iz potopljenog drveta prema meni . Dolaskom sumraka stavljam veče varke i ciljam dvije klade podalje od obale sa jika rigom . Prebacim kladu i kad ju napipam polako prevučem gumu preko nje i imam dva griza u propadanju ali oba bez realizacije . Velika daljina i nezgodna struja vode mi baš i nisu prijatelji u ovakvom ribolovu ,a drugačije nažalost ne mogu . Do kraja sam ostao na te dvije ribe te sam treči u sektoru i četvrti sveukupno na kraju kola .

IMG c4a5e1cb6c5335b476de9d7f4217be6a V
Finalni poredak je :
1.Đurađ 1 Sv. Đurađ (Habjanović-Ruženić)
2.Udica 1 D.Miholjac (Romšić-Greganić)
3.Šaran 3 P.Podgajci (Mihaljević-Šorman)
Ovo je bilo vrlo ljepo natjecanje koje moramo malko doraditi za iduču godinu , ljudi su se kvalitetno podružili i nadam se naučili nešto novo . Uglavnom definitivno nešto što ima potencijala za iduče godine .

Zmajevac Kup Baranje 2019.
Vikend poslje ovog smo gađali hočemo li naDunavo u Zmajevac ili u Đakovo na Jošavu . Jebiga Dunav je Dunav pa odlazimo u Zmajevac što če se kasnije pokazati kao kardinalna greška . Iz Mioljačkog kraja se nalazi nas oko 5 autiju punih pristalih mladića koji bazde po jeftinom alkoholu i cigaretama da poharamo sve ribe u mutno dunavo . Stajemo na benzi u Belom te kupujemo cigare i dodajemo si flajku sa nekom nelošom rakijom .
Nakon malo drndanja po zmajevačkom bentu skrečemo sa istog na blatnjav put koji vodi do Sunjok čarde . Kiša je noč prije ljepo natopila zemlju pa južnokorejski terenac ide po blatu ko ja kad se kasno vračam iz grada , stižemo među prvima pred čardu ali več nemamo gdje parkirati ... Sparkali smo auto u obližnju kaljužu i navukli kabanice te uzeli štapove . Ja sam poneo samo UL skrimjana jerbo sam se napalio na bandare u kanalu i možda kojeg bucova ili jeza u Dunavu . Pred čardom je grozota , brda ljudi koji se škuljaju po ostatcima trave i padaju u blato . zemlja okolo izgleda kao da ju je prerovalo nemalo krdo divljih svinja , a auti još dolaze ... Na kraju se prijavilo oko 160 ljudi , a ja i čelavi Kićo iz Osijeka smo rješili dva jelena i zauzeli pozicije pored potopljenih drva u preplitkom kanalu koji više izgleda kao kaljuža za svinje nego voda gdje se da ulovit kakva riba .
Prvih 20 minuta se ništa nije dešavalo osim što je jedan dabar pokušao izroniti točno ispod mog drveta , pošprico me od glave do pete te mi skoro natjero govance da zaprlja gače od straha . Tolko iznenadno izrone pa naprave nevjerovatnu buku da je to čudo ! Odlučujemo se preseliti negdje oko ušča na dunav ali tamo je gužva pa nastavljamo dalje ... Svugdje je jebena gužva i uopče mi se više ne peca nego bi doma na kauču rađe uživo tračeči život pred hrt-ovim sranjima . Kako smo sreli momčiće iz Đakova , ostajemo malo seruckati o ribolovu i drogama sa njima pa se vračamo na početnu poziciju i naručujemo po pivu iscrpljeni od prčenja kroz blato . Malo sračkamo o varkama i pijuckamo pivo te slušamo priče od gerijatrije te kako se bliži kraj natjecanja kontam da če nas vrlo teško 160 ljudi moči sjesti ispod natstrešnice sa tri stola i jesti ko ljudi ,a meso za grah koji je za ručak se još reže mjesto da se kuha . Očigledno odustajemo od ručka te da nejdemo gladni doma pokušavam organizirati kakvo pečenje u Miholjcu ali bezuspješno . Mjesto tanjur supe i kurac u dupe če biti samo kurac u dupe !
Natjecanje je završilo i ulovljeno je četiri ribe te su podjeljene nagrade za sve sudionike . Umjesto Bearkley varki smo dobili šrot od kire koji je stojo neprodan godinama u žabici i kalendar za nagodinu ! Nagrade za prva mjesta su bili jeftini bearkly štapovi i iskreno niti klopa niti nagrade nisu opravdavali kotizaciju . Katastrofa jebena od organizacije ! Sumnjam da ču pohdit to natjecanje u budučnosti .