banner

HSLČ 8.7.2018. 1. kolo Sabljaci Ogulin

Napisao
HSLČ 8.7.2018.   1. kolo Sabljaci Ogulin Grgur Lutz

1. Kolo Hrvatske Lige grabežljivaca iz čamaca (HSLČ) na Rasinji je nažalost promjenjeno sa drugim kolom u Ogulinu . Plan je bio otiči na svaku vodu prije kola i pokušati zaključiti nešto "pametno" ali ovaj put jednostavno nije bilo vreena . U subotu posle ručka Puljić i ja polako palimo prema Lici u opel astri nakrcanoj do vrha iako sam se trudio minimalizirati stvari , pogotovo štapove i varalice .
Put je dosadan kao i inače , odvrtili smo Doorse , Levelerse pa malko slušamo utakmicu na radio prijamniku i stižemo u Ogulin . Prvo pičimo u restoran Ive pored jezera gdje razdužujemo mog sinovca i naručujemo platu za dvoje , solidna punjena pljeska i šnicluni če fino obložit želudčiće za predstoječe napore gledanja Hrvatske protiv domačih Rusa . Jezero koje je pored restorana nismo stigli škicnuti pošto se spustila kišurana , kontam da je tako i bolje , neču stvarati krivu sliku na brzinu .
U Ogulinu parkiramo u Cafe Bar Enigma gdje usput i spavamo u Apartmanima Stipetić iznad kafića . Kafić je vrlo pristojan , a apartman je cjeli veliki stan koji je moram reči predivno uređen sa kraljevskim toaletom . Ako se netko zadesi na spavanju u Ogulinu taj apartman što se mene tiče može komotno imati i 5 zvjezdica umjesto tri !
Pijuckamo sa gazdom i čekamo početak tekme kadli se pridružuju Mario i Kuzma te Cindrić i Grgur . Grgur nam nije htio dati da imamo kolo na Sabljacima ali mu nismo zamjerili i iznabadali ga ko ruski policajci engleze nego smo mu zavrnuli koju rundu . €uropska uljudba prije svega !
Tekma je ope nažalost bila drama nad dramama pa trošimo derivate i živce brže no inače . Naše gore tj dole list Vida je zbičio dva komada i presretni pijemo još koju u to ime te deremo čevape koje je gosn . Grgur pozvao , taman kad je pofalilo masnog filma na žđeludcu koji nam čuvaju želudčiće od agresivnih supstanci .
Budim se oko pol 5 ujutro sam od sebe i odmah gledam kako je Miočić prošao sa DC-om . Jebiga , nije prošao ali nisam ni pretjerano iznenađen , za mene če biti uvjek jedan od največih boraca !

Ujutro kavica sa ogulincima i varaždincima i pičimo na randevu point . Čamac i pribor slažemo relativno brzo te škicam jezero , ribljr mlađi je pun kurac ali ne vidim ni jednog klena za koje sam čuo da ih ima puno . Štapove smo odabrali više za bass-a nego za štuku , dva krateža od 3/4 oza če biti dovoljno za normalne štuke od 40-60 cm za kakve sam čuo da su najčešće i po jedan UL i L štap glede klena , stavljam i HMG-a u čamac glede spinerbaita i večih varki te polako startamo sa natjecanjem u 10 h .
Puljić vozi i pita di ćemo što se mene tiče možemo u pizdu strininu pošto ne znamo ništa o jezeru samom . Prvih sat vremena se ne dešava ništa osim što vidimo brda amura i nevjerovatnu količinu linjaka u pličacima . Prvi put vidim linjake koje šacam na 5 + kila i ne vjerujem da ima takvih riba igdje ali teško ga mogu zamjeniti sa amurom kojih također ima ko kenje u jezeru te plivaju posvuda za razliku od klenova . Klena normalne veličine za vidjet bilo nije nigdje pa odustajem od ideje da Pujić dere štuke , a ja pokušavan nabost kakvog klenčugu .
Prelazimo na drugu stranu jezera gdje je ljepa usječena uvala sa dosta trave i Puljić stišče prvu štuku na Ita 95 u mat tiger dekoru .

36798334 10216910409655451 3129505788263923712 o

Uzjebo sam se ko malo djete , ne mogu nač pean , udica se zabila u meredov te još neki sitni problemi su se isprječili da ribu pospremim u čuvaricu . Ubrzo je i mjerimo 66 cm , samo još Krap virje ma ribu istih mjera kao i mi , kontam da če danas biti teško i uodma nam je naraso moral za nastavak natjecanja . Ponovo prelazimo na obalu gdje smo bili i na izlazu jedne velike uvale Puljić nabada još jednu od 59 cm na žutog twistera , čestitam mu i sa dvije ribe odmah mjenjamo taktiku te umjesto siderenja odabiremo run 'n gun način ribolova . Klenova nema na vidiku ali svejedno probam još jednom uz kamenu obalu i imam prvu ribu , pa drugu ... Ljepo grizu ali od 10tak riba je samo jedan u mjeri od 30 centimetara , prošle godine je mera bila 20 pa smo hvatali samo ispod , a ove je isti kurac samo u večim gabaritima ! No gutnuli smo ga iako je veči no prije , sudci nam mjere dva klena ispod granice i jedan zadovoljava 30+ , usput nas obavještavaju da na polovici jezera štuke sasvim ljepo grizu te da ekipa Ogulin 2  ima oko 4-5 riba ljepih dimenzija , a ostale ekipe imaju po ribu . Taman kad sam htio uzeti Hmg-a u ruku imam što vidjeti , špica je pukla taman ispod vršne vodilice i visi ko kita u starog dida . Jebem ti sreču da mi u čamcu ode ukurac dva od tri najdraža štapa . Ovaj je na sreču lako popravljiv i kontam da ču ga počastiti sa novim setom Fuji vodilica te koncima u najluđim bojama !

pulj3

Brzo zaboravljamo na premale klenove i odošmo se uguzit na sredinu gdje ribe grizu . Poravnavamo čamac sa Ogulinskom ekipom negdje da smo u ravnini s njima i spuštamo gume prema dnou na 3 metra dubine , trava je na dnu i nije čudo da se štuka pozicionirala na vrh trave čekati da joj nešto napliva u zubata usta . Naplivala joj je moja Awaruna od 4 ' u sexy area boji koja očigledno nije bila dovoljno sexy da je spakira do dupeta kao prethodne dvije ribe . Krenula je naglo sa dna prema površini i tu se otkačuje , skinuo sam sve svetce s neba i ponekog proizvođača udica . Doduše nisam ni siguran da je štuka pošto je guma neokrznuta ali sam siguran da nije ni potkačena riba pošto je griz bio dupli u propadanju , više smuđevska priča , no !? Do kraja se više ne događa ništa osim što je ekipa Ogulina 2 povisila vodstvo sa sad sveukupno 8 riba . Manijaci ih deru ko po traci , a mi djeca gledamo i plačemo .

36895067 10216910422775779 2584158650931085312 o

Prvi nastup u HSLČ i odmah su napravili bodovni rekord lige što je za svaku čestitku i duboki naklon ! Usput su napravili i najzanimljiviju sliku sa ulovom do sada . Puljić i ja završavamo na očekivanom drugom mjestu sa dvije štuke i jednim klenom , a prate nas Ogulin 1 sa jednom štukom , još tri ekipe ima po jednu štuku te četiri ekipe se nije uspjelo upisati na ovom prekrasnom jezeru .

tabela

36786404 10216910432136013 4311940014616346624 o

Ovaj vikend je bio poprilično uspješan za Miholjčane , Vida je zbičio dva komada Rusima , a "Udica" je na svim natjecanjima pokupila zlata i srebra , dečki na plovak su bili prvi i drug u Županji , a mi drugi na Sabljacima .
Ispada da je možda i bolje što nismo uspjeli na trening na Sabljake za razliku od Rasinje gdje smo bili par puta , drugo kolo če se "toplo se nadam" održati 22.7. u Rasinji pored Koprivnice gdje je ciljana riba bass .