banner

Subota, 11 Studeni 2017 12:05

Drava

Napisao

Več godinama radim u dvije smjene i nažalost kad dođe najbolje vrjeme za ribolov ja čamim u trgovini i gledam tuđe ulove na mobitelima . Ovaj tjedan sam bio prva i mogao sam svaki dan skočiti popodne sa Majstorom na vodu . Naravno da je kontinutitet izlazaka najbitnji u cjeloj priči , prvo mi treba par dana da onjušim teren i probam različite stvari , a onda na zicer ribolove . Nažalost vremena je malo pa smo svaki dan gađali druge pozicije i klonili se prefrekventnih mjesta i gužve . Na ribnjačkim ispustima su se nabili svi ljudi koji blinkaju pošto ribnjaci ispuštaju vodu punu malih babuškica , a smuđevi to znaju i nabiju se na ispusne kanale kao i ribolovci , meni se ne da svađati i zauzimati mjesto u 14:00 da bi otpeco sat vremena oko sumraka .
Ovaj tjedan je riba dost kilavo radila , voda je kriminalno mala i na mojim nekim dražim mjestima jednostavno preplitka da bi se smuđ zadržavao duže vrjeme na njima . Jučerašnji porast je dobrodošao za razliku od vremena koje nas očekuje , kiša ,kiša i kiša nažalost .
Bunjoš i ja smo u par dana pročačkali par dubljih mirnjaka i nismo se baš proslavili , to su inače mjesta gdje smo po zimi znali kresnut ljepe ribe ali nažalost iste se još aktivno hrane naokolo i ne odmaraju . Jedina poštena akcija je bila kad mi je stiso som na novu Sakurinu sensibraid x8 0.10 špagicu , borba je trajala vrlo kratko sa PB magbassom od 2 m , špaga je držala do kranjih granica i pokazala mi se kao vrlo ugodno iznenađenje ! Vjerovatno nije bilo ugodno slušati me kako nabijam sve živo i neživo nakurac al šta je tu je , nije da si brojim al ovo je oko 10te velike ribe na lagan pribor i sve kolaterala na smuđa .
Najzaniljivija je bila jedna štuka koja vjerovatno nikad neče postati mama glede lakomosti . Imam oštar udarac na DMR Classica uz obalu i vidim štučji potpis na njemu , a za minutu uzvodnije štuka otpada Majstoru . Zabac prema njemu i štukir oko kile je na štapu , nemam sajlicu pa izletio je ko brzi voz iz vode . Imam što i vidjet , udica smještena u kut usta ,a na špicu "čube" rupica koja krvari . Spakovala je meni pa Bunjošu pa opet meni u par minuta . Puštam je u nadi da če se opametiti i postati ljepa debela štučja mamara .

Sa obale je bila teška pušiona glede smuđa pa se prebacujemo u čamac i parkiramo iznad panjeva i klada . Večina strih mjesta je loše pošto je Drava jednostavno zakopala panjeve , a to je situacija koja se kod nas mjenja sa svakim porastom vode . Majstor vuče gumu na pol vode , a ja polako jigam sa što je moguče lakšom glavom . 1 : 1 smo u nerealiziranim udarcima  . Ja dobivam jednom malog momčića koji opizdio po Dokovom Spickey-u kao veliki .

MD Spickey u veselijim bojama su mi postali br. 1 guma za mutnu i povišenu vodu . Pušamo ga da naraste veliki i debeli te se seljkamo po obali i stajemo svakih 20tak metara prečačkati teren . Rezultat je isti kao da smo čačkali guzice , ni griza ! Drava rjetko iznenadi al uredno razočara nažalost !
Povratak u bazu na dva-tri pivca i partiju bele je siguran !