banner

Utorak, 07 Studeni 2017 12:10

Carpologija kup Peskara Cepel Zrenjanin 5.11.2017.

Napisao

5.11. godine gospodnje 2017. se održao kup Carpologije na jezeru peskara Čepel u Zrenjaninu . Na Miloševo pitanje jel bi peco sam odgovorio potvrdno u jednoj milisekundi , vjerovatno če se dobro uloviti pošto se peca u šaranskom reviru gdje grabežljivci su cijele godine ispod radara , a sistem natjecanja je odličan !
U subotu popodne krečem za Sombor pošto moramo krenuti rano prije jutra za Zrenjanin . Bio sam u subotu nešto nadrkan i na ove i one pa sam prekinuo društveno natjecanje prije reda , uskočio pod tuš i zapalio oko 3 sata za Somborgrad . Negdje oko Belišča kontam da nisam ponio par sitnica za kockara , jebga , stajem i gledam po autu što još nisam ponio ! Vidim da nema gojzerica , tople jakne , buffa , kutije sa varkama za nedajbože . Inače sam zaboravan tip al ovo sad prelazi svaku mjeru . U Belom Manastiru stajem u Lidl i kupujem čokolino , vince i kinder jaja da ne dođem u goste praznih ruku , a kupujem i gojzerice po 150 kn pošto sam na put krenuo u prozračnim ljetnim patikicama . Na granici su me zeru jebavali zbog opčeg izgleda četnika početnika ali ništa bitno , naravno jebanje je uvjek sa naše strane . (doduše bio sam svjestan da sam na slici čosav pa sam ponio žilete i aparatić! :-) )
U Somboru me vjerno govno od garmina odmah dovodi do ulice Bala Ištvana ali standardno na krivi broj , nalazim kuču od prve i za par min pijuckamo Kockarov orahovac koji je za svaku pohvalu . Tu upoznajem i mog partnera za sutra , kuma Gorana i Kockarovog partnera Aleksandra .
Pljeskavica , pivce pa na spavanje rano pošto krečemo oko 3 ujutro !
Ujutro u tri se trpamo u aute , Marić i ja kod Gorana u punta , a Miloš kod Aleksandra u stojku . Put prolazi relativno brzo i vrlo drndavo , oko Novog Sada su razjebali sve ceste i rupe su za ginisovu knjigu rekorda , ali svejedno stžemo na vrijeme , spajamo se sa ostatkom ekipe iz Sombora i imamo mini doručak na autobusnom stajalištu . Mali Marić je več ujutro prognoziro gadan vjetar od oko preko 7 meteri u sekundi , a to se dalo nanjušiti čim smo izašli iz auta na peskari . Oblačim sve što imam u torbi na sebe , trerka pa preko nje black savage hlače , nove gojzerice iz Lidla koje su zadivljujuče udobne i tople , dva duksa (jedan futrovani ) i nepropirivu rapala prowear aquawest jaknu , svejedno malo zebe za lice iako vjetar još nije ni počeo puhati kako spada . Mi smo team" Šrafko " po Goranovoj firmi , brojeve nalazimo ispod čašice iz koje prvo treba isut pelinkovac da bi se vidjeo broj . Naravno da ga nisam isuo na pod nego use , a broj je bio četrnaest , pelinkovavc je bio gorki list i lego mi je ko budali šamar .
Vadimo ščapove iz auta , po propozicijama se peca sa obavezno štapom ili rolom Okuma/Savagear pa imam dva Bushwackera 40 i 60 grama i naoružanih sa Daiwama . Mjesta na jezeru ima 20 komada kao i prijavljenih ekipa te se svaka ekipa rotira na desno svakih 20 minuta što mi je vrlo fer sustav na kojem niko nije zakinut i svi imamo manje više iste uvjete . Startamo sa 14najstice i drugi zabac uz obalu je bush od 60 gr u kifli , ribu povlačim oko metra kadli otpada . Gledam DMR Sledge Hammera i ne vidim tragove nikakvih zuba na njemu , mada mi sve smrdi na štuku u pličaku . Selimo se na iduče mjesto , dubine su za moje pojmove nevjerovatne i pokusavam ujigat kakvog smuđa u dubini , zviždaljke za dozvanje sudaca zvižde posvuda osim sa našeg djela jezera , a ja sam spušio dobru ribu , divota . Ekipa koja nas mjenja iza nas ima finu rakijicu i na mjestu gdje je meni otpala njima je dopratila štuka od cca 2 kg . Rotiramo se dalje bez griza , a zviždaljke rade desno od nas malo-malo , taman dok se dorotiramo do tih pozicja če one ostati prelovljene i čelave što se naravno i desilo . Moral nam pada , a vjetar pojačava do ludosti . Prelazimo na suprotnu obalu i sad nas vjetar dere direktno u lice , buff koji sam zaboravio bi bio melem za moju djevojačku put , osjetim kako mi piri i kroz jebeni šlic i đepove od savagear lača . Najrađe bi zvao M.P.Thompsona da zaustavi to govno od vjetra i pita ga nešto ali bili smo u Srbiji nažalost . Na idučoj poziciji imam ribu na Delalande miss shada od 10 cm za koju sam mislio da je grana uz obalu pa je nesretno katapultiram par metara u zrak . Nasreču je preživjela (trenutno) pad ali nažalost ima samo 480 grama , a pol kile je mjera za puno bodovanje od 2 boda gram . Ako ništ imamo upis i ne treba nas biti sramota . Rotacija nam je katastrofa , na mjesta koja su radila ujutro smo stigli sat vremena prekasno , a mjesta koja su radila popodne smo prošli ujutro , jebeš sreču ! Zanimljivo je da je ekipa Caffe Godo na mjestu gdje sam katapultiro nesretnicu isto imala ribu iza nas i dok je Milan bio s nama i nutko šljivom i jabukom (koje su bile fine) , Nikola je držao štuku na istom mjestu kao i ja te napravio s njom istu stvar , za to vrjeme je Milan dotrčao sa meredovom i u filmskom fotofinišu je uhvatio u zraku meredovom . Nihova je bila u mjeri od 500+ grama .

Ručak nakon 10 promjena pozicija je bio potreban odmor od ribolova i jebenog vjetra koji nije smanjio intenzitet ni malčice cjelo vrijeme , nažalost za ručak smo imali čoravi gulaš , dve tri kockice mesa i par komadića krumpira teško mogu nahraniti krmad od oko 100 kg . mada je bio ukusan , to ne mogu osporiti !
Krečemo ponovo . U nastavku Goran ima ribu na dobrog starog D.A.M. FZ-a od 22 grama ali i njegova kao i moja je 460 grama i ne boduje se maksimalno . Sad smo na dvije ribe i još koja debela prije kraja može osigurati dobar plasman , meni se stalno vrti po glavi ona od početka što je otpala . Pred sam kraj konačno prelazimo na drugu obalu gdje je zavjetrina i manje valova , optimizam mi još više raste pošto sam jigajuči smuđa dobio još jednu štuko oko 700 grama koja se boduje punim bodovima . Samo još jedna debela i to je to ! Nažalost do kraja natjecanja to se nije desilo , ona sa početka bi nas gurnula među prve tri ekipe definitivno da je ostala na štapu .

Manjak sportske sreče ovaj put je zaslužan da smo bili oko 11-12 mjesta sa tri od 50 ulovljenih riba . Prva ekipa je napravila ozbiljan rezultat , a ostali su svi bili nagurani u 2-3 ribe vrlo sličnih dimenzija , nama je falilo par grama na dvije ribe da bdemo oko 5. mjesta nažalost . Proglašenje pobjednika i krečemo nazad za Sombor kože crvene od vjetra , izgledamo ko ošurena prasad i ko kaže da ribolov nije ekstremni sport - nabijem ga nakurac !
Najbolji su bili :
1. PP Beograd – Sandra Dimić & Velibor Tepić

2. Fishing Frenzy Temerin – Hunor Balog & Čaba Simon
3. 2 Fast 4 You Beograd – Marko Milić & Igor Kamenica
Vrlo mi je drago što je nas 38 momčića nabila cura i to apsolutno dominirajučim rezultatom !
Ovo je bilo vrlo dobro organizirano natjecanje sa predivnim ljudima , čestitke organizatoru Carpologiji i svim natjecateljima koji su mi uljepšali dan !