banner

Ponedjeljak, 23 Travanj 2018 16:30

Bassiranje po Osijeku

Napisao

Sjedio sam posle posla i pijucko pivo u Lovcu sa Majstorom i konto kako bi išao negdje upecat prvog bassa ove godine , a kako vrag nikad ne spava telefon je počeo vibrirati po levom jajetu . Nije bio vrag nego Kićo iz Osijeka . Kaže da prave neko malo natjecanje , a peca se bass ! Naravno da stižemo , Kićina ekipa su uvjek veseli i nasmijani dečki koji vole sve što vole mladi poput nas i sa njima je uvjek ugodno u društvu !

U nedelju ujutro Hrvoje dolazi po mene i pičimo za Osjekavac , nosimo i burence sa pumpom u autu nebili im maznuli kojeg basa i podarili mu novi dom . Stajemo na benzu kupiti vodu i baterije za novu rapalinu pumpu za zrak za koju mogu reči da je go kurac od pumpe i najbolja je za izbjegavanje , stari model je bio gotovo bešuman i dojaja , a ovaj novi je zadnje kinesko smeče koje su dizajnirali u sjevernoj Koreji .

Uglavnom , pripremio sam se da čemo loviti manje ribe pa sam ponio malog hecheta i tanušnu špagicu , a Hrvoju pripremio MC bassparu da ne mora pecati sa svojom toljagom . Varke sam uglavnom probrao manje gumice i voblerčiće primjerene ribama od 20 cm .

20180422 084022 1

Kupimo Kiću u gradu i odlazimo se osvježit kavom i pelinkovcem , Hrvoje pije kavu ,a ja i Kićo pelinkovac . Nakon osvježenja stižemo na bajer , voda je nerealno bistra i uodmah snimam par bassića kako veselo naganjuju kedere uz obalu ! Biče dobar ribolov danas kako mi se čini .
Kićo , Česko i Dus su glavni baje od takmičenja pa čekamo Dusa da otvori okice i donese tehnikalije , nažalost je noć prije dobio čestitku od mupa za fenomenalnu vožnju u agregatnom stanju pa malko kasni . Kad je došao sve mi ga je bilo žao , lice mu je odavalo svu bol i neispavanost koje ljudsko lice može prikazati ... Stižu i još neka poznata lica kao Jazo , Jakša , Stivi ,Pajc , Anđal i još neki koje ne poznam . Plačamo kotizaciju od 50 kn i Česko na brzinu čita pravila i pokazuje koliko če BC hibrid biti visok ove godine  .

20180422 091404 2
Krečemo na vodu , dobio sam mjesto koje je blizu pličaka i ima par ljepih prelaza na duboko sa di kojim panjićem , par riba se mota pred menom i sa desne strane vidim jednog debelog kako se šeta sebe na proljetnom suncu vjerovatno grijuči ikru pred mrest . Sirena za početak natjecanja je odtrubila i mala tonuča zara leti preko grane , griz i riba ! Mali nesretnik je dobio udicu po stomaku i creva mu vire van , jebiga , takva sranja se ponekad dešavaju pa sam mu priredio mini pogreb bez da sam zvao sudca . Ubrzo dobivam još jednog , a onaj debeli mi više nije u vidokrugu . Ulavnom se sitni basići motaju po svuda i nerado napadaju išta . Stajem malko desnije i imam što vidjeti , manji mužjak je zauzeo potopljenu fotelju i u njoj počistio krug za gnjezdo , a oko njega tri debele ženke . Jednostavno im je sex u glavi i ne reagiraju ni na jednu od 10tak ponuđenih varki , ostavljam ih na miru nek obave svoje i pičim dalje u nadi da ču nastrugati dosta malih . Hvatam još par komada ali sve je to vrlo usiljeno i teško za uloviti . Zadnji sat natjecanja je sunce toliko upeklo da mi se više nije ni bacalo ništa nego sam se malo prošetao i popijo pivce sa kolegom Dusom i Kićom . Sunce je nakon one usrane zime konačno pokazalo zube , vrat mi je spaljen ko pustinja gobi , sad ličim na pravog rednecksa ! Dečki su u par navrata nosili hladno pivo da se ne ugrije na stazi i za to m veliko hvala . Dus je nadošo i ko novi peče 10tak kila mesa na roštilju . Nakon kraja smo fino poklopali roštilj i poslikali pobjednike , Pajc je prvi i jedini ima ribu preko kile , ostali mališi su svi bili 0.10 - 0.20 kg .

20180422 131646 4

1.Branimir Pajc
2.Luka Barić
3.Dario Fodor

20180422 121332 3

Pozdravljamo se sa dečkima iz organizacije koji su ovo druženje savršeno napravili , niko nije bio ni gladan ni žedan ni razočaran !
8 bassića nosimo na jedan ljepi mali ribnjak da žive sretno i imaju puno bassovske djece !