banner

Petak, 11 Siječanj 2019 16:10

Baksuz iliti sretna nova - jebem ti staru!

Napisao

Znam da dugo nije bilo tekstova na blogu , jedini razlog tome je to što nisam imao vremena iči u ribolov . Poso , jebiga , baš kad je največa šansa dernuti debelog smuđa .
Jadan sam tako morao raditi od jutra do navečer cjeli 12. mjesec i slušati tuđe ribičke priče . Godina je završila sa par apsolutno nenadanih sranja sranja , a nova je počela još bolje . Rotirke , inventure , porezne prijave i papirologija koja mi opčenito ide na kurac žešče !
Uzimam dva dana slobodnog i planiram ne jebat nikog i ništ nego otiči pecati tih zadnjih dana u plusu . Kupujem ovogodišnju dozvolu , trpam MD laste od 15 cm , biwaa tailgun'r 5,5' i par svojih classic shadova . Vertikala je u planu i ništa me neče omesti .
G loomis gl2 sa tatulom je spreman te dršče ko šiba na vjetru . Čamac je na sreču još uvjek na vezu , nisam ga posjetio preko mjesec dana . krenuo sam prvo izgrabit vodu kad mi je u oko upao detalj da mi je neka pederčina mrknula kantu , al na sreču je ostavila grabilicu i spužve iz nje u čamcu . Grabim vodu vanka i jebem mu mater , ko je da je ! Taman kad sam završio krenem upaliti yamahu da se malko zagrije prije kretanja , pumpam gorivo cjelu vječnost sve dok nisam skonto da mi je neko odspojio crevo goriva od kanistera . Pizda mu materina , stvarno ima govnara od ljudi da je to čudo . Palim motor i krenuh dokučiti veslo ... dokučih kurac , a ne veslo . Pošto je veslo poprilično "custom made" obečajem da ču ako ga ikad spazim nabiti ga novom vlasniku sa šire strane tamo di sunce ne sija . Jebeš i ljude i čamac i pecanje i sve !
Ko ga jebe idemo u avanturu bez vesla , provjeravam da mi neko nije mrknuo i gorivo iz tanka ili dolio vode , a na sreču nije ni jedno pa krečem . na nekih 30tak metara od obale spuštam lastu na nekih 5 metara dubine i nakon stotinjak metara imam vrlo dobar griz i vrlo dobru ribu sa druge strane . Čim je kočnica proradila vidim da sam u sranju . Moj drug Krmpa mi je vratio rolu koju je prošeto po meksiku sa totalno labavo namotanom špagom i špaga se jednostavno usjekla sama od sebe i zakočila špulu , a riba vuče sve dok nije pukao florac 0.30 ... Jebiga bože , baš nemam sreče zadnji mjesec ni malo , ni kurčevu trunku . Zadnji ribolovi su davali samo male smuđeve bez obzira kolike varke baco , somovi su me razjebavali , sad još spušim prvog poštenog ovu sezonu .

20181207 064836
Krmpici se vjerovatno štucalo tog trena , a mađar preko puta mene je zbunjeno gledo ne razumječi večinu mog osebujnog vokabulara . Pun mi je kurac svega i kontam dal da krenem doma ili da si zavežem sidro oko vrata i bacim se u ladnu dravu !? Jebiga , otišo sam na jedno pivo pa doma u krpa .
Dan drugi je počeo bolje , kafe i pokoji pelin sa ekipom izjutra , a popodne ide i Majstor . Majstor je ostao na obali , a ja se sidrim na istu daljinu kao i jučer i bacam samo velike gume danas . Malo lasta pa malo shed , na vodi je mirno sve dok ne vidim bučkanje ispod Majstorovih nogu , ne saginje se , štuka ! Čovjek se istreniro da ih pusti u vodi bez da ih dira rukom , taj dan je dernuo četiri komada , a ja čamim u čamcu , pomalo sam i zavidan . Taman mi stiže mail od neke firme da če i prebaciti ljepu svotu na račun što mi uodmah popravlja dan i daje malo entuzijazma za ribolovom . Menjam lastu za MD spicky 13 kojeg sam nabio na 40 gr 6/0 udicu i bacam prema mađarskoj obali koliko ide . Guma relativno sporo tone i taman drugo odizanje karakterističan udarac i riba ide na površinu kao raketa , mali je jebiga . Idučih par sekundi gledam sakurinog shukana kako se savija i kontam da mi je prva procjena bila poprilično loša , dobar je smuđ . Prihvatam ga rukum i šacam na oko 5tice . Konačno malo jebene sreče nakon serije sranja . Ribolova mi je odmah dosta pa pičim na obalu da se uslikam sa ribom kako spada .

2019sm

Prvi solidan ribolovni dan smo okrunili u ribičkom domu sa "par" piva nakon kojih sam terorizirao par drugara preko mobitela .
Malko o priboru . Sakura Shukan 782H 90 gr. je nevjerovatno lagan i balansiran štap koji sam uzeo glede bacanja velikih varalica . osjetljivost mu je u rangu svakog boljeg 50gramca te fenomenalno čita dno pri jiganju , a snage ima za svaku ribu iz drave . Brzo mi je postao najdraži štap za ozbiljan ribolov ! Inače pravljen za more i ribe poput žutorepih tuna i ostalih morskih beštija ali odličan za protiv soma , mladice , velikih ščuka i smuđeva !

20190111 154616

Pročitano 278 puta
Više u ovoj kategoriji: « Tko rano rani - somina je !