banner

Četvrtak, 19 Listopad 2017 16:59

5. Kolo + završnica Lige Grabežljivaca iz Čamaca Šoderica KC

Napisao

Na Koprivničkoj Šoderici se održalo 5. i posljednje kolo spin lige iz čamaca . Puljić i ja krečemo rano ujutro oko 4 nakon rođendana od drugara Mrle . Relativno naspavani i sa šmrcavim puljićem stižemo još za mraka , taman na frišku kavicu . Ekipe se brzo skupjaju te deremo i po pelinkovac pošto je vani dosta prohladno . Nakon kupa prošli tjedan se najtoplije nadam da neče biti vjetra koji na ogromnoj šoderici stvori ljepe valove i strujanje vode .
Nakon obilnog doručka smo ubrzo u čamcima , prošlotjedni fijasko mi još ne sjeda najbolje te kalkuliram da bi trebali zauzeti 4. mjesto danas ako želimo ostati treči s uvjetom da prvo i drugoplasirani odrade standardno dobro .
Oko 8 sati krečemo s ribolovom i pecamo do dva popodne , biče to divnih 6 sati nadmudrivanja sa bandarima i kidanja živaca . Ovakav ribolov nam slabo leži pošto nit imamo sličnih voda ,a bogami ni bandara u tom broju kao vamo .
Pošto lovimo na djelu staze koji se nije lovio za prošlotjedni kup i koji mi je totalna nepoznanica stajemo blizu obale na prvo izgledno mjesto . Bacamo awarune od poontona i berkley crviče . Ubrzo imamo griz , pa još jedan i polako ih smještamo u čuvaricu . Dosta prugastih bandita je nažalost bilo ispod mjere od 15 cm te na prvom prolasku sudca upisujemo 6 komada u mjeri na listu . kako su se digli magla i sunce tako su i bandari sve stidljivije napadali gumice , pokušavamo bacati oko sjena uz obalu ili oko otoka , panjeva i sl. ali bez večeg uspjeha . Samo natjecanje je bilo dojaja monotono ali smo ga odradili bez padova koncentracije i zajebancija . jedino mi je nevjerovatno žao što nisam probao mini texas rig sa wormicom da pokušam probiti gustu travu na površini i isčačkat kojeg bajoša ispod nje . Do samog kraja natjecanja smo ulovili još tri mjerska i par ispod mjere te sam totalno nezadovoljan rezultatom . Baj baj treče mjesto . Kiralj i Fajt imaju dvadesetak riba , H&S dobri , a Poontonci odlični te ne sumnjam da su Interlandovci 1 loši pošto je ovo njihov fah ribolova gdje su do sad dominirali za razliku od nas koji godišnje uzmemo ultralight štapove dva puta u ruku .
Na završnom mjerenju se pokazalo da svi ostali koje nisam vidio na stazi imaju manje od nas uključujuči Zvonkeca i Šestaka te i prije proglašenja kontam da zauzimamo ciljano četvrto mjesto . Danas je riba stvarno loše radila , ami smo uspjeli nastrugati dosta u prvom satu za magle . Čekamo proglašenje , a ja sa dozom prevelikog optimizma smišljam kako ču Hrvoju piti krv sa vinom iz pehara !
Loša vjest za mene ali dobra za Hrvoja je da H&S završavaju na trečem mjestu u 5. kolu ,a Interland 2 na drugom što znači da su nas u fotofinišu skinuli sa trečeg mjesta ukupno za samo pola boda . Sada mi onih par riba koje su nam otpale ili bile ispod mjere sa lešća i cirke izgledaju još ogromnije . No biti 4. najbolja ekipa u državi isto nije sasvim tako loše s obzirom da se Puljić i Hrvoje baš i nisu natjecali do sada sa boljim igračima kao ovdje . Daklem rezultati 5. kola su sljedeči :
1.Pontoon 21 (Matijašić/Kuzmić)
2.Interland 2 (Fajt/Kiralj)
3.H&S (Hanžeković/Šimunčić)
4.Udica DM Ribolov (Puljić/Šimunović)
5.Interland 1 (Županić/Šestak)
6.Croatian Lure Angler Team (Loparić/Kraljić)
7.Šrk Podravka (Kalinić/)
8.Generalić Sigetac
Daklem u finalnom poredku je došlo do promjena da su Interland 1 i mi nažalost našu pali za po jedno mjesto na sreču interlanda 2 i Pontoonaca , Mi smo odradili koliko smo mogli al smo ovisili o Interlandu 1 i H&S ovcima dok Interland 1 je realno sjebo stvar na terenu gdje ne bi trebo (i sebe i nas ) pa lista izgleda ovako:
1.pontoon 21 Ogulin 10 bodova

6.Croatian Lure Angler Team 27 bodova
7.Šrk Podravka Koprivnica 33,5 boda
8.Generalić Sigetac 38 bodova
Liga je bila sasvim ok organizirana i natjecanja su se odvila bez nekih napetosti te u poprilično prijateljskom štihu . Ekipe su si međusobno pomagale sa posuđivanjem čamaca i opreme te sam se svih 5 kola osječao vrlo ugodno . Mjesta za napredak za na godinu ima kao i za nove ekipe koje če se nadam se priključiti !
Za četvrto mjesto za nagradu sam dobio slikanje sa trečeplasiranima Interland 2 i u njemu pobjedio kao najljepši! ;-)

nagradafajt

Sve slike osim zadnje je slikao Mirko Hanžeković te sam ih hapio sa neta na čem mu se zahvajujem! Također veliko HVALA svima na ustupljenim čamcima te savjetima oko voda !

Vidimo se na godinu u još večem broju !